Heb elke avond steken in mijn been, hoe kan dat?

Al 5 dagen heb ik elke avond steken in mijn been. Rond 6 uur begint het en dan is het de volgende ochtend weer weg.. Ik weet niet waar het opeens vandaan komt. Maar krijg een steek als ik hem buig en als ik loop.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

het kan vanuit je rug komen, misschien heb je staand werk, of moet je veel lopen..
of misschien is het artrose??
daarom zou het verstandig zijn om na 5 dagen pijn, je huisarts hierover te benaderen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan een zenuw zijn die bekneld raakt!
Door het nemen van rust, heft de beknelling zichzelf weer op!
Daarna ben je weer de hele dag bezig, en kan het wezen dat er op 1 of andere manier weer een beknelling van een zenuw of spier optreed!

Dit zou een begin kunnen zijn van een hernia.

Misschien raadzaam om even met een huisarts te overleggen en is het verstandig om een aantal dagen rust te nemen om even te herstellen. Misschien ben je er dan vanaf.