Sinds ik gestopt ben met trainen heb ik constant buikpijn/honger is dit normaal?

ik ben niet gestopt maar ben een `weekje vrij` om persoonlijke redenen... ik eet nog steeds net zo veel als toen ik nog trainde... (5x per dag) maar toch heb ik vreselijke buikpijn om de zoveel tijd... normaal? hoort dit erbij.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben je een man of vrouw? ik denk dat ik het wel weet maar toch...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
man
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik eet nog steeds net zo veel als toen ik nog trainde… (5x per dag) `ik eet 5x per dag`

Antwoorden (2)

Ga naar de dokter. Dat is niet normaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien omdat je lichaam opeens verandert. Je lichaam was er aan gewend om erg actief te zijn en dat is nu veranderd als ik 't zo begrijp. Je lichaam moet nog wennen.