Wat is de naam van de aandoening als je last heb van pijn onderin je linkerborst?
Het is altijd al een zwakke plek bij me geweest. Ik zal het proberen te beschrijven. Elk mens voelt zijn bloed kloppen onderin zijn/haar linkerborst bij grote inspanning. Een keer voelde ik me zo onder druk gezet en gestresst dat het voelde alsof die ader/spier(?) daar leek te barsten. Het pompte daar zo hard...dat het leek alsof iets zich daar bijna begaf. Sindsdien ben ik zoveel vermoeider en mijn gezichtshuid is slapper geworden, donkere kringen, zie er uit als een zombie als ik stress heb.
Ik heb veel op internet gezocht, in boeken, maar heb geeen idee wat het is. Het dichtst wat in de buurt komt, is hyperventilatie. Maar bij mij is het niet echt tussen de oren, het ligt aan een lichamelijk disfucntie en bij mij is hyperventilatie heeel soms aan orde.
Ik kan door deze aandoening geen trappen oplopen, fietsen, hardlopen, sporten, ik kom nauwelijks aan doordat ik nu snel afval, stress-situaties kan ik bijna niet verdragen doordat het veel pijn gaat doen daar. En vooral als ik op mijn rechterzij lig, gaat het daar nog sneller kloppen en als gevolg gaat mijn bloeddruk omhoog, daarom ben ik het aller- vermoeidst na een nacht slapen. In de loop van de dag trekt dat weg.
Ik heb hier nu al 1,5 jaar last van en word er totaal moedeloos van. Ik voel me 50% mens en dat als 22-jarige...ben benieuwd hoe ik dan ben op mijn 70ste. Hoop dat iemand weet wat er aan me scheelt. Alvorens ik naar de huisarts ga, wilde ik hier mijn verhaal kwijt. Bedankt alvast.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.