Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Over een week op vakantie en denk dat ik ongesteld ga worden is hier nog iets aan te doen?

Ik ben 14 en dit word de 7e keer dat ik ongesteld word en ben het nog erg onregelmatig maandag gaan we op vakantie en heb nu voortekenen van ongesteld worden we gaan naar zee en ja ik Wil wel zwemmen enzo en heb nog nooit tampon gebruikt wie kan helpen alsjeblieft

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
539

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In het begin kunnen tampons onhandig zijn. Probeer het eerst eens met de tampons van Tampax, deze hebben een inbrenghuls. Helaas zal je hier vaker last van hebben, dat je net ongesteld wordt als je iets leuks wilt gaan doen.

Je kunt ook nu alvast oefenen met inbrengen, ook al benje nog neit ongesteld, dan zit je straks op je vakantieadres niet te sodemieteren. Neem de eerste paar keer de tijd voor het inbrengen en zorg dat je ontspannen bent (op je eigen kamer ofzo en geen tijdsdruk).

Succes en een hele fijne vakantie gewenst!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je nog niet ongeteld bent, zou ik niet proberen een tampon in te brengen. Het is niet heel vochtig, en tampons zijn van watten gemaakt. Zelf gebruik ik O.B. pro comfort. Ik moet zeggen dat ik ze erg fijn vind. .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarom stelde ik de tampons met inbrenghuls voor. Ze moet toch iets proberen en zo vroeg in je leven al beginnen te rotzooien met medicijnen zoals de andere voorstellen ... daar ben ik GEEN voorstander van!

Andere antwoorden (3)

ga naar je huisarts, en vraag een recept voor primolut.
(Lees meer...)
Rieneke1
12 jaar geleden
Ivana
12 jaar geleden
Phoebanne. Dit antwoord is zeer verwarrend als je naar je avatar kijkt.;)
Ja dat kan gewoon de pil door blijven slikken, d.w.z. niet stoppen dus, zie bron voor details.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je aan de pil zit de pil doorslikken maar als je dat nog niet hebt, want me logisch lijkt omdat je 14 bent zou ik naar de dokter eventjes gaan en die kan je dan volgensmij 2 pilletjes voorschrijven die je zoveel dagen van te voren in moet nemen of iets wat ik me herinner.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding