http://www.goeievraag.nl/vraag/symptomen-mexicaanse-griep.8738
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hetzelfde als een gewone griep maar vooral koorts en hoesten. http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/35482-symptomen-mexicaanse-griep-verschijnselensymptomen-griep.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat zijn de symptomen Mexicaanse griep? De ziekteverschijnselen, kenmerken en symptomen van de Mexicaanse griep lijken op die van gewone griep. De meest voorkomende ziekteverschijnselen van griep zijn: koorts, koude rillingen, spierpijn, hoofdpijn, moeheid en een droge hoest. De symptomen die kunnen optreden bij Mexicaanse griep, zijn:
moeheid;
misselijkheid;
hoofdpijn;
droge hoest;
koude rillingen;
koorts (minimaal 38 graden);
spierpijn
pijn;
keelpijn;
loopneus;
soms braak- en diarreeverschijnselen;
algehele malaise (een grieperig gevoel).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb begrepen dat de M-Griep in eens aanwezig is (dus geen paar dagen aanmodderen voor je koorts krijgt) én dat groene poep er ook bij hoort..
Maar er zijn idd genoeg vragen over gesteld hier op goeievraag.nl en kijk eens op internet..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.goeievraag.nl/vraag/velen-mexicaanse-griep-koorts.30612 en bedenk je of het allemaal wel zo is als dat de media ons voorschotelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeimorgen..!!
1 hoofdpijn
2 koppijn
2 buikpijn
3 misselijk
4 hoesten
5 keelpijn
6 spierpijn
7 kotsen/overgeven
8 diaree
9 zweten
10 koorts