heey, ik heb een brandend gevoel in mijn keel alsof er brandnetels in zitten weet iemand hoe dat zou kunnen komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (7)

dat kan een lichte verkoudheid. keelontsteking zijn. Of gewoon koude lucht of droge lucht. Van alles.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan heb je vast zuurbranden,neem even wat Yoghurt of een rennie,melk wil ook wel een helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer om zuiveldrank te drinken, zoals melk of yoghi, of neem yoghurt. Water helpt meestal minder dus dat zou ik afraden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je er ook last van als je slikt? want anders kan het komen doordat je een te drogen keel hebt of dat je een wondje in je gehemelte hebt. het beste is proberen toch zowiezo veel te drinken maar als het echt heel erg wordt zou ik even naar de huisarts gaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
het kan trouwens ook zo zijn dat je een blaar in je mond hebt? die gaat dan uiteindelijk wel weer weg, als het dan echt een blaar is hè....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt mij een keelontsteking
Als je wat strepsils hebt ofzo, niet dat ze helpen ze verzachten alleen maar.
Mijn HA zegt : met medicijnen een week, zonder 8 dagen (of andersom)
anneliez
12 jaar geleden
Het klinkt als een baterieinfectie.. Ik zou nu paracetamol slikken en maandag ff naar de dokter gaan... Je kunt nu ook kamillethee drinken... Met honing dat verzacht de keel iets ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan komen door het roken.
Neem wat zuivelproductem zoals yoghurt & karnemelk en gebruik je stem niet veel geef je keel even wat rust.