Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

heey, ik heb een brandend gevoel in mijn keel alsof er brandnetels in zitten weet iemand hoe dat zou kunnen komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
828

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

dat kan een lichte verkoudheid. keelontsteking zijn. Of gewoon koude lucht of droge lucht. Van alles.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan heb je vast zuurbranden,neem even wat Yoghurt of een rennie,melk wil ook wel een helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer om zuiveldrank te drinken, zoals melk of yoghi, of neem yoghurt. Water helpt meestal minder dus dat zou ik afraden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je er ook last van als je slikt? want anders kan het komen doordat je een te drogen keel hebt of dat je een wondje in je gehemelte hebt. het beste is proberen toch zowiezo veel te drinken maar als het echt heel erg wordt zou ik even naar de huisarts gaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
het kan trouwens ook zo zijn dat je een blaar in je mond hebt? die gaat dan uiteindelijk wel weer weg, als het dan echt een blaar is hè....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt mij een keelontsteking
Als je wat strepsils hebt ofzo, niet dat ze helpen ze verzachten alleen maar.
Mijn HA zegt : met medicijnen een week, zonder 8 dagen (of andersom)
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
Het klinkt als een baterieinfectie.. Ik zou nu paracetamol slikken en maandag ff naar de dokter gaan... Je kunt nu ook kamillethee drinken... Met honing dat verzacht de keel iets ...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan komen door het roken.
Neem wat zuivelproductem zoals yoghurt & karnemelk en gebruik je stem niet veel geef je keel even wat rust.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding