Hoe schoon is het gooimeer?

Ik zwem regelmatig in t gooimeer ook in de zomer ten hoogte van Huizen , ik weet dat er af en toe blauwalg zit maar zijn er nog andere gevaren als je wel is koppie onder gaat in t 'Gooimeer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hoeft je nergens zorgen om te maken. Zolang er geen bordjes staan die waarschuwen voor zwemmen, kun je ervan uitgaan, dat je veilig zwemt. Vooral in het Gooimeer zit je goed, want dat wordt extra goed in de gaten gehouden, i.v.m. de blauwalg van een maand of 2 geleden. Er wordt 3 keer meer gecontroleerd van voorheen, en als er sprake is van het geringste risico voor zwemmers wordt er direct een verbod ingesteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké bedankt

Andere antwoorden (1)

Als ik jou was, zou ik even op deze site kijken...
http://www.objectmap.nl/ObjectMapIFrame.aspx?guidV=5ae9c492-7b48-41c4-a5f0-61db1344873f&width=500&height=520&newwindow=0&legenda=1%22%20width=%22500%22%20height=%22520%22%20frameborder=%220%22%20marginheight=%220%22%20marginwidth=%220%22%20scrolling=%22no%22%20allowtransparency=%22true