Ik heb ineens heel veel pijn in mijn linker zij...kan amper lopen wat is dat??

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ga naar je huisarts, en WEES EERLIJK over hoe weinig je eet en wat je allemaal doet om zo min mogelijk gezonde voedingsstoffen binnen te krijgen (ook als je huisarts er niet naar vraagt: vertel het hem/haar). Want het kan een verstoorde balans in je lijf zijn, het kan een noodsignaal zijn (als je hersens je niet goed laten eten, trekt je lijf nu misschien aan de rem), dus laat er naar kijken.

Als het echt zo erg is dat je amper kunt lopen zal je er toch een dokter bij moeten laten komen. Het zou je blinde darm kunnen zijn. Waar zit de pijn precies in je zij; hoog, laag of in het midden? Bel de weekenddienst en vertel dat erbij. Sterkte.

Dat is een geval voor de dokter. Niet voor GV

Gezien jouw levensstijl kan je nog heel wat pijnen en pijntjes verwachten. Ga naar de dokter. Het kan van alles zijn.

Heb je dit ineens? Je kan wanneer je op je buik ligt drukken op die plek. Doet het loslaten veel pijn dan direct naar de huisarts want dan kan het je blinde darm zijn. Het kan ook ontlasting zijn wat moeilijk je bocht door komt. Dit kan ook veel pijn geven. Paar glazen warm water drinken wil dan wel helpen. Ik weet verder niet of er iets bijzonders is. Want misschien heb je last van je eisprong. Dit is heeeel pijnlijk. Misschien ben je net gestopt met de pil of misschien slik je dit helemaal niet hoor. Wanneer je het niet vertrouwt arts bellen. Heb je ook koorts? Zo ja ook gelijk bellen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100