ik heb een litteken aan de zijkant van mijn linkerbovenbeen, ik wil graag een tattoo laten plaatsen, gaat dat veel pijn doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Een tatoeage doet altijd pijn. Het is maar hoe je er mee omgaat. De een ervaart het als helse pijnen en de ander vind het een irritant geprik of gekras. Maar voelen doe je het altijd.
En nee, een litteken doet niet meer of minder pijn. Enige nadeel is dat een litteken soms dikker huidweefsel is en dat de inkt daar minder goed pakt zodat er vaker op geprikt moet worden. En in sommige gevallen wil het tatoeeren op die plek helemaal niet.

Ga naar een goed aangeschreven tatoeerder en laat hem die plek bekijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een tatoeage doet altijd pijn de 1 vindt het niet veel pijn doen en bij de andere deed het verschrikkelijk veel pijn. Denk er wel goed over na of je echt een tattoo wil want je komt er nooit meer vanaf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat sowieso maar als je het echt wil ga je de pijn niet eens zo erg vinden hoor !