Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil stuntman worden. Hoe pak ik dit aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet door van schuurtjes af te springen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Roland1995 haha neej dat snap ik xD
itsme
12 jaar geleden
Het belangrijkste wat je moet leren als stuntman is hoe je veiligheid voorop stelt.
Het ziet er uiteindelijk allemaal spectaculair uit, maar het gaat alleen maar om door en door geoefende acties, waarbij de risico’s nagenoeg volledig worden uitgesloten. Iemand die van zijn schuur in een sloot wil springen heeft blijkbaar een geheel andere insteek en wil onberekende risico’s nemen, die zal nergens als stuntman aan de bak komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
begin eeen eigen zaak en ga regelmatig stunten met prijzen daar breek je ook geen armen of benen mee en ben je toch een stuntman

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Je zou je op kunnen geven voor een stuntcursus.
Op google kun je zien welke bij jou in de buurt is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mail eens naar filmdistribiteur A-film in Nederland/België; wellicht kunnen ze jouw een goede leerschool aanbevelen die jouw beter op weg kunnen helpen. Immers werken zij ook met professionals en neem ik aan dat je het professioneel wil aanpakken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga sporten doen waarbij je leert wat je lichaam aankan. Judo bv zodat je leert vallen.
Verder zorgen dat je lenig blijft en in topconditie, dus ook andere sporten doen.
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
Ga er voor leren??
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.Sport veel, wees een waaghals
2.Ga ervoor leren
3.Geef je op voor verschillende cursussen
4.Na het leren solliciteer je voor verschillende bedrijven, waar jij stuntman wilt zijn. (attractieparken, zwembaden...)

Mvg,
MrMorrie1
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding