Van mijn moeder moet ik zo naar bed maar ik ben totaal niet moe ik blijf normaal tot 5 uur op ofzo wat nu?

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik ben 11 jaar XD en ik doe eigenlijk niks anders dan op de computer ik ben internet verslaafd niet zacht uit gedrukt maar ik wil dus nog een paar uur op gv

Toegevoegd na 7 uur:
Ik ben dan meestal om 9 uur wakker

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Kimath
12 jaar geleden
Echt slecht voor je groei en ontwikkeling om op zulke rare tijden te slapen en zoveel achter de pc te zitten.
Ik had als moeder allang je pc van je kamer gehaald, en in de woonkamer gezet met een tijdslot er op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trol?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kvoel met je mee kmoet nu ook naar bed terwijl er om 3 u iets op tv ging beginne

Het beste antwoord

Belachelijk dat je op je 11e nog op bent om 1 uur en normaal tot 5 uur......... Mijn zoon van 17 mag 1 avond uit tot zo lang hijzelf wil, doordeweeks moet hij (ook in de vakantie) om 24 uur thuis zijn en uiterlijk om 1 uur op bed liggen! Als je internetverslaafd bent, zou je af moeten kicken! Ga in real life met vrienden iets doen. Naar het zwembad of zo, kan je 's avonds ook beter slapen want dan ben je wel moe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hoe oud ben je? In principe is je moeder verantwoordelijk voor je tot je 18 jaar bent. Zij heeft dus het recht om jou naar bed te sturen.

Daarnaast zou je natuurlijk wel met haar kunnen praten en uitleggen dat het vakantie is en je best wel eens wat later naar bed zou kunnen. Maar goed, het is nu al 1 uur geweest, vind je het ook niet mooi geweest?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben 11 jaar XD
jha, dat heb ik ook. ik luister niet, maar ik zou je de raad geven om je gwn je rust te nemen, en morgen kun je gwn weer doen wat je leuk vindt :P :D.

greetz...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste wat je kunt doen is gewoon naar bed gaan en gaan lezen of iets dergelijks en proberen om dan bijvoorbeeld al om 2 uur te gaan slapen. Je kunt morgen dan ook weer wat vroeger opstaan waardoor je overdag ook nog iets kunt doen behalve tot 4 uur in je bed liggen s middags.

Je hebt dan ook geen problemen met je moeder;) en het is echt niet erg om een x 'vroeg' te gaan slapen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tot 5u op? Jongen jongen toch luister naar je moeder ga melk drinken en lees een boek ofzo en probeer te slapen.
11jaar :s om hoe laat sta je dan op? En tja de hele dag achter de computer zitten word je ook niet moe he.. Je moet meer bewegingen doen dat je in de avond makkelijk kan slapen ;)