oesters, vlees en visvetten.

Toegevoegd na 1 minuut:
In deze link staat informatie.

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/55920-het-mannelijk-libido-boosten-met-libido-7.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De aanwezigheid van potentiële partners.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
precies :) aan aantrekkelijk persoon naar zijn specifieke voorkeuren voor hem zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeft niet altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stel dan je vraag specifieker, in plaats van de antwoordgever de schuld te geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een prima antwoord naar mijn mening. plus dus.
zondag
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist. Het opsnuiven van feromonen van de potentiele partners zet de chemische fabriek, genaamd mens, in werking. Dikke plus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:) +1!!
een woord viagra
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee maar het schijnt te helpen
Ritsuka
12 jaar geleden
hoezo weet je dat het niet waar is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja idd oe weet je dat het niet waar is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is geen lust verhoger, alleen een penisverhoger ;P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee hoor het maakt een stofje in je hersen aan wat de sexuwele lust verhoogt
Ritsuka
12 jaar geleden
als viagra niet heeft geholpen, dan zou ik zeker eens naar de huisarts gaan. Dan heeft je probleem een andere oorzaak. Is het een erectieprobleem of een opwindingsprobleem?
Ritsuka
12 jaar geleden
Dan helpt viagra ook niet, dat is slecht voor een lichamelijk probleem, bij jou is het blijkbaar psygisch. Misschien eens naar een psycholoog of zo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan het #woord# helpen dan???? hmm... lijkt me een placebo, en beslist geen viagra zelf. denk dat het woord viagra anders een omgekeerd effect kan hebben. 'schat, zullen we je potentie eens wat gaan verhogen met een viagra pilletje?'
Gezond leven,veel beweging en gezond eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
VigRX Plus combineert een erectiepil met een libidopil. Het verhoogt erg uitgesproken het libido, wakkert de lustgevoelens aan en vergroot het uithoudingsvermogen tijdens de seks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Keb geen echt antwoord op dit maar viagra zou ik echt afraden tenzij je erectie problemen heb.
Het veroorzaakt hoofdpijn en je zit soms meer dan 3 uur met n stijve, terwijl je meestal na een uurtje al uitgeleefd bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een porno film
12 jaar geleden
Qua eten: vlees, (ook vleeswaren op brood) en eieren.
Qua middelen: een erotisch filmpje of boek. Geen porno zoals hier iemand schrijft. Als je daar naar kijkt vergaat je meteen alle lust. Bij een erotische film is er nog plaats voor je eigen fantasie en daar moet je het van hebben. Ook ondeugende of pikante kleding kan de fantasie prikkelen en dus de lust verhogen.
12 jaar geleden
zondag
12 jaar geleden
De vraag is toch niet wat mannen wel of niet doen? Dat doet helemaal niet terzake. De vraag is wat lustverhogend is voor een man.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag is wat lustverhogend is voor een man. Nou voor een hoop mannen is dat weldegelijk porno. Je bent zelf een vrouw, dus dan lijkt het me een stuk lastiger inschatten wat het effect is van porno op mannen.
Selenium en zink.

En denken aan sex. Alleen dat al zorgt er voor dat mannen testosteron aanmaken.

Teveel links over zink, google maar eens op potentie zink en selenium.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt (tenzij er een medisch probleem is) toch sterk af van de voorkeur van de man.

Er zijn mannen die helemaal uit hun dak gaan van een bepaald soort elleboog. Die hebben zomers als het lekker weer is niet meer nodig dan een goed gevuld terras met vrolijke mensen.

Andere houden van plaatjes kijken en weer andere van "vieze praat" , sommige houden van "bloot" en weer andere knappen daar juist op af.

Tenzij er inderdaad medisch iets aan de hand is is de JUISTE potentiele partner veel lustverhogender dan welk middeltje om te slikken dan ook
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moet zeggen dat van de antwoorden die ik van jou de laatste tijd wel eens tegenkom, ik er nog geen 1 ben tegen gekomen waar ik het niet mee eens ben. +!
amigo
12 jaar geleden
you make my day!!!! dank
amigo
12 jaar geleden
dank dank
De juiste partner(s)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onverzadigde vetten, waardoor er meer testosteron wordt aangemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
slagroompatronen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon het hebben van seks is het meest lustverhogend voor de man. Simpel antwoord. Gek dat het nog niet eerder gegeven is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn fantasie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is per man inderdaad verschillend.

De ene man krijgt al zin als hij een mooie vrouw ziet, de andere krijgt zin als hij een gezellig gesprek heeft met iemand die hem aanspreekt op sociaal gebied.

De ene man is meer een korte rokken man, en wordt daar opgewonden van.

Er zijn ook middeltjes te koop om de lust te verhogen , maar ook die werken weer bij de ene man wel, en bij de andere niet.

Mocht een man totaal geen lust krijgen, of misschien wel lust alleen lukt het niet in bed, dan is het verstandig om contact op te nemen met een arts. Het kan dan soms iets lichamelijks zijn of psygisch.