Hoe komt het dat alle jangens waar ik ooit sex mee heb gehad niet langer dan 10 minuten kunnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat ze dan in slaap vallen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je liever dat ze een uur lang druk bezig zijn met (in) jou? Is niet voor elke vrouw altijd even fijn...
ItisILeClerc
12 jaar geleden
10 minuten is wel erg lang
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10 min is wel heel kort of is het gewoon zak lossen en terug weg?
niko
12 jaar geleden
na tien minuten hebben ze het wel gezien.

Antwoorden (8)

Dat komt omdat je vriendjes bij jou in slaap vallen tijdens de seks, zie je andere vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet aardig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn goede antwoorden dan niet belangrijker dan aardige antwoorden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ach gos... wel een beetje gemeen =))
dat is een kwestie van oefenen en zelfbeheersing.
veel jonge mannen (en veel oudere ook) hebben moeite om hun opwinding onder controle te houden.
Als ze boven een bepaald niveau komen, is er geen houden meer aan.
De kunst is om net voor dat moment 'af te remmen'.
Verder kun je ook heel veel leuke/lekkere dingen met elkaar doen voordat het uiteindelijk tot neuken komt.
(Voor veel vrouwen is dat veel bevredigender.)
Experimenteren en praten (voor, tijdens of na, dat is je eigen keuze) dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou wat langer kunnen ,maar de daad op zich duurt echt niet ,een uur ,met wat voorspel enz misschien ! je vriend slaapt ,en jij droomt ,van iets uit de film ,dan kom je een heel eind!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk ben je zo opwindend dat ze zich niet in kunnen houden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat komt door de evolutie.
Mannen die snel tot een orgasme kwamen hebben meer kinderen verwekt dan diegenen die er langer over deden.
Wij zijn de nakomelingen van die mannen.
12 jaar geleden
Je moet ze ook trainen.
Vaak hebben ze geen zelf beheersing. maar dat kunnen ze heel goed leren.
Je moet ze ook gewoon vertellen dat zij in 2 minuten kunnen klaarkomen en dat het jou minstens 20-30 minuten duurt, dus dat ze daar rekening mee moeten houden.

En het trainen doe je door net voor dat ze klaarkomen alle stimulatie te stoppen en dan weer te beginnen en weer stoppen. zo verleng je de actie. en dan kunnen zij wennen aan dat gevoel en eerder het tegen houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'je moet ze ook trainen...' Haha! net een hondje dus! :D +
10 minuten is al heel lang. Veel mannen houden het maar 10 minuten vol. Er word veel opgeschept door vrouwen (maar ook mannen onderling) maar dat valt allemaal wel mee. Misschien voel je ook wel te lekker. Dat kun je zien als een compliment!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mannen willen vaak wel een stuk langer maar kunnen dit vaak echt niet helpen.

Als mannen een tijd geen seks hebben gehad bouwen ze en "lading" op die elke dag groter wordt. Hoe langer het duurt voordat "de druk van de ketel is" des te groter zal de druk worden en des te sneller zullen ze klaarkomen.

Zie het niet als egoïsme of tekortkoming van de jongens. Ze doen dit niet expres. Zelf willen ze de lekkere ervaring ook langer laten duren...

Natuurlijk kan een uitgebreid voorspel hem ook sneller laten komen. En het scheelt ook hoe jij in bed bent. Wellicht ben jij gewoon geweldig in bed en komen ze door jou acties ook sneller.

Meisjes worden ook minder snel "opgewonden:"dan jongens. Zodra je met hem aan de seks begint is hij al heet en klaar om te gaan...maar jij moet misschien nog even opgewarmd worden. Zorg dan dat de seks een soort "dans" wordt samen. Als hij weet dat hij jou een lekker voorspel moet geven dan kunnen jullie daarna samen sneller komen en is iedereen tevreden.

Hij kan wel oefenen om het langer uit te stellen maar dit kost veel inspanning en tijd. Als mannen zichzelf kort voor de seks nog zelf hebben bevredigd dan kan de seks ook langer duren. De druk op de ketel is dan namelijk minder groot.

Ik hoop dat je iets aan dit antwoord bent!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry maar ik vind het een bijzonder verhaal. Het hele druk op de ketel verhaal is een beetje ingewikkeld en heb hem echt 10 keer moeten lezen. De gemiddelde man masturbeert 3 keer per week (wanneer hij een seks partner heeft). Het kost een man na een zaadlozing 3 dagen om de voorraad weer aan te sterken. Gemiddeld zal de druk dus nooit te hoog zijn. Ik ben het ook niet helemaal eens met je 'Heet' verhaal. Uit een onderzoek is gebleken dat zowel vrouwen als mannen binnen 30 sec opwinding kunnen voelen. En maximale opwinding ligt bij de man ongeveer op 10 min en bij een vrouw op iets minder dan 11. Als een man een erectie krijgt kan dit nog maar het begin zijn van het optimale gevoel. en is hij niet direct 'klaar om te gaan' Het masturberen voor seks kan ik je ook afraden want dit kan 2 dingen doen. Of de man heeft daarna gewoon geen zin meer. of je hebt geluk! Er zijn mannen die gewoon net zoals vrouwen gevoelig voor omgeving gevoel enz. Wanneer een man niet op zijn gemak is of veel stress ervaart zal hij of geen erectie krijgen of sneller klaarkomen. Mijn tip: Praten! gewoon praten. zeg wat je voelt wat je fijn vind wat je niet fijn vind deel dit met elkaar. Dit bedoel ik natuurlijk niet dat je tijdens de geslachtsgemeenschap instructies hoeft te geven. Maar praat gewoon over seks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tijdens het voorspel een keertje klaarkomen, dan is de ergste druk van de ketel.
Alleen schijnen niet alle mannen snel klaar te zijn voor een tweede (of derde) ronde.