Wat kan je het beste doen om een ingedut geslachtsorgaan weer tot leven te wekken ?

Nou weet ik niet zeker of hij ingedut is , "handfeestjes " gaan nog prima. Ook denken aan mijn nieuwe vriendin geeft de opwinding . Maar het is toch drie jaar geleden dat ik het voor het laatst heb gedaan dus ik maak mij er zorgen over.

We hebben nog geen seks gehad maar ik stel mij wel open voor de mogelijkheid en toenadering en gevoel zijn goed bij haar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, je moet maar zo denken: het is net als met een paraplu. Als je iets nats voelt steek je hem op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HAHA @ Frans.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op het moment supreme zal hij gerust gaan steigeren hoor. En of je je dan zult inhouden is nog maar de vraag.
Maar, och wat een zorgen... Als het een hele goede vriendin is, dan zal zij geen enkel probleem met je hebben. Dat is iets wat liefde heet.

Het beste antwoord

Nou hij doet het nog, dat weet je zeker, maar je ik denk dat je bang bent of hij wel presteert op het "moment supreme"

Vertel haar gewoon eerlijk dat het voor jou lang geleden is geweest dat je met een vrouw bent geweest.
Dat je het heel spannend vind
En dat het best zo zou kunnen zijn dat het, zo over kan zijn... en dat het te spannend is.
Maar dat je de volgende keer ruimschoots goedmaakt. ;-)

Vrouwen houden van eerlijkheid en het maakt ons echt niet uit hoe lang de penetratie duurt als de genegenheid er maar is. Het duurt toch even voordat je op elkaar bent ingespeeld.

Wat je natuurlijk ook kan doen is niet eens overgaan op direct penetratie, maar wellicht wil zij jou een "handfeestje" geven ( mooi woord trouwens, ga ik zeker vaker gebruiken!)

De eerste keer als ik sex heb met een man, komt er vaak geen penetratie aan te pas. Ik vind het veel mooier om te zien hoe een man reageert op mijn aanrakingen....

Maar ook belangrijk naast het het eerlijk zijn, neem de tijd... veel voorspel, zoenen strelen, geen gehaast

Enjoy
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Erg mooi dit antwoord. Ik herken wel wat je zegt. Met mijn vorige vriendin kwam ik samen met haar in een langdurig voorspel . We zijn maanden alleen met voorspel ( stimulatie , strelingen , tongzoenen , likken aan haar borsten , zij aan mijn borsthaar en oksels en navel en daarna orale seks ) bezig geweest. En erotische mailtjes en telefoongesprekken . Pas na een jaar volgde de eerste gemeenschap. Zó voorzichtig ben ik met seks en zó goed voelde zij dit aan . Maar snap je - vorige keer was het een langdurig voorspel - maar ik weet niet of ik daar deze keer zoveel tijd voor heb. Zij is anders . Ik denk dat ik niet zoveel tijd heb . Erectie was niet zo moeilijk maar klaarkomen wel . Dat gaat met de hand veel beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok je vind het moeilijk om klaar te komen of je komt te snel klaar. Opzich is dat ook geen probleem, maar wees daar eerlijk in.
Als ik (en ik denk de meeste vrouwen) weer opnieuw een sexuele relatie aan ga, creeer ik toch onbewust een beeld hoe het zou zijn. waneer het dan compleet anders is dan wat ik me inbeeldde, dan is dat wel een teleurstelling. Het is dan niet een afknapper, maar het kan wel iets zijn om over na te denken. Dus daarom zeg ik wees eerlijk. Laat geen illusies ontstaan. wees oprecht leg uit waar je vandaan komt. Dat het hebben van gemeenschap een hele diepe betekenis voor jou heeft en vraag haar hoe zij hier tegen aankijkt. Als zij ook oprecht is dan zal ze je steunen in het open stellen. en natuurlijk is het altijd zo dat het met de hand altijd beter gaat, dat geldt ook voor vrouwen. Ik denk dat het wel een deel gewenning is, je moet wennen aan een nieuw gevoel en ontdekken wat prettig voor je voelt. Jammer dat dit niet een plek is om echt makkelijk met elkaar te praten. had graag meer van jij visie op sex willen weten. Je komt mannen zoals jou niet vaak tegen.
maar ja.. ik hoop dat je iets aan mn opmerking hebt.
Kristal
12 jaar geleden
Mooi gereageerd Mobie, +1 ben het ook met je eens. En GoldEnten, je bent een bijzonder mens, wees blij met jezelf, je bent blijkbaar in staat om iets op te bouwen op relationeel en seksueel gebied,
laat je niet haasten als het voor jou niet goed voelt.
Ik wens je een heerlijk samenfeestje :)

Andere antwoorden (5)

Ik denk dat als het zover is dat er niks aan de hand is en het goed gaat. Als je je er teveel zorgen om maakt kon het wel eens zo zijn dat het iets minder gaat of helemaal niet. Maak je geen zorgen, geniet ervan dan komt het wel goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste Goldenten,

Als 'handfeestjes' (haha) nog prima gaan, dan denk ik dat uw 'jongeheer' nog niet gestorven is en hij letterlijk een gat in de lucht springt als hij na al die jaren onthouding, weer eens 'op reis' mag gaan.

Als hij al drie jaar non-stop naar beneden is gericht, was het een ander verhaal, maar ik geloof dat hij nog prima functioneert.

Ik denk dat het te vergelijken is met zwemmen: je verleert 'het' - mits je niet gehandicapt bent geworden - nooit.

Groetjes,
IG
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk toch eerder dat ie in een gat springt, en niet een gat in de lucht;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop dan maar dat er geen luchtje aan dat gaatje zit.
Omijngod, waar hebben we het over .... :')
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beter 1 gat in de hand, dan de lucht van 10 :-) zoiets
3 jaar geen sex gehad...was je opgesloten? Elke dag een spelen met je jongeheren en koditie opbouwen en dan gaat het best goed. Als het lichamelijk goed zit en dat is het,
Dan heb je geen reden je zorgen te maken. Veel spass
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk inderdaad dat de onderliggende vraag is of er nog gepresteerd kan worden (of dat er niet te snel gepresteerd wordt) tijdens de seks.

Als het al jaren geleden is dat je "het" gedaan hebt wil dat zeker niet zeggen dat hij ingedut is. Je kent nog steeds "opwinding" en ook de handfeestjes :-) gaan nog prima!

Begin gewoon rustig met elkaar en vertel haar eerlijk dat het lang geleden is en hoe je jezelf voelt. "Speel" eerst eens een tijdje met elkaar en dan komt het helemaal goed.

Mocht je toch nog bang zijn voor een vroegtijdige zaadlozing dan zijn hier crèmes en condooms voor die dit tegen kunnen gaan. Ook is er een nieuw medicijn genaamd Priligy. Priligy bevat de stof dapoxetine en dat helpt weer tegen het vroegtijdig klaarkomen.

Kortom, genoeg mogelijkheden! Maar met jou is zeker niks aan de hand dus ik weet zeker dat dit helemaal goed gaat komen!!

Have fun!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Te snel presteren = vroegtijdige zaadlozing is niet het probleem. Wat dat betreft heb ik een luxe probleem . het is meer dat ik denk dat ik niet zoveel voel op het moment supréme.
Vorige antwoorder heeft mij een goede tip gegeven wat dat betreft. Om het opnieuw door langdurig voorspel op te bouwen . Spanning en lust opbouwen. Eén probleem is wel dat ik moeite heb met condooms. Mijn vorige vriendin was zó monogaam geweest in haar éne relatie ( en ik was nog zo groen als gras ) dat ik het aandurfde zonder condoom. Dat maakte het spannend en heel wederzijds omdat we beiden relatief zo groen waren. Later hebben we toch condooms gebruikt omdat zij niet aan de pil wilde. Maar toen ging het ook moeilijker. Overigens heb ik mij laten testen op Soa maar natuurlijk kon daar geen sprake van zijn . Dus over deze dingen denk ik dus na ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow, nu snap ik exact wat je bedoeld :-) Ik zat meer in een andere hoek te denken. Jij bent meer het type waar de spanning opgebouwd moet worden. Eerlijkheidshalve vindt ik dit een mooie eigenschap! Wellicht kun je ook andere eigenschappen in de strijd gooien om wat opbouwende spanning te geven. Koop sexy lingerie voor haar, sms haar geile berichtjes (en ik weet zeker dat je die terug zult krijgen). Maak de sfeer lekker spannend en neem vooral de tijd. Ook elkaar lekker vaak masseren kan de uiteindelijke seksuale spanning opbouwen. Je probleem omtrend condooms is lastig. Is dit vooral voor de SOA gevoeligheid (dit denk ik) of om een eventuele zwangerschap tegen te gaan. Als je bereid bent om hierover te praten kunnen jullie bijde een SOA test laten doen. Als ze aan de pil is dan is er geen reden om een condoom te gebruiken. Helaas kan ik je verder geen doorslaggevende tips geven. Een condoom is het meest preventieve middel tegen SOA's. En als je echt heel zeker wilt zijn zou ik die toch gebruiken. Er is wel glijmiddel op de markt met microbicides. Microbicides zijn letterlijk gewoon "doders van ziekteverwekkers". Dit beschermd redelijk (maar niet 100%) tegen SOA's en swieso niet tegen HIV. Wel beschermd het weer tegen hepatites B (en die kan zelfs met een condoom overgedragen worden). Wellicht dat een SOA test voor haar de beste optie is om samen ongestoord heerlijk opbouwend naar fantastische seks te kunnen werken. Heel veel succes!! En als ik je nog ergens mee kan helpen dan verneem ik dat uiteraard graag!
Het zit allemaal in je hoofd. Ik weet zeker dat je er niets van bakt als je er steeds aan blijft denken. Ook werkt het in dit geval (vaak) niet als je gaat plannen (zo van: morgen om 2 uur...). Laat het gebeuren, en verbaas je! En praat er eerlijk over met je vriendin... Ze zal erna zeggen dat je je hebt aangesteld!!!

Succes!