zijn er ook mensen die seksueel opgewonden worden van zichzelf.

en dan bedoel ik niet verliefdheid (narcisme)
maar echt in de spiegel kijken en denken van met hem/haar zou ik wel seks willen hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.2K

Het beste antwoord

Het eerste waar ik aan moest denken bij het lezen van deze vraag is een anekdote van een vriendin van me. Zij vertelde me over een one-night-stand van haar met een jongen waarin hij dingen deed en zij eigenlijk constant naar zijn geslacht moest kijken en er bepaalde dingen over moest zeggen...

Het gaat me wat te ver om het verder uit te diepen, maar zoals het verhaal ging denk ik wel dat hij voornamelijk heel erg opgewonden van zichzelf werd, ik denk dat zij misschien wel als een soort van spiegel voor hem fungeerde zeg maar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja dat kan.
Als jezelf de lichaamsbouw of bepaalde kenmerken hebt die je sexueel opwindend vind bij een andere, dan kan je opgewonden worden van jezelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O jeetje. Ik heb echt even gezocht naar informatie, maar blijkbaar niet goed genoeg, want heb niets gevonden.

Er zijn genoeg mensen die zichzelf filmen/fotograferen, waar ze op een seksuele manier met zichzelf bezig zijn en er achteraf - als ze het terugkijken - opgewonden raken. Dus in die zin ...

Narcisme heeft overigens niets met 'verliefd op jezelf zijn' te maken ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien foute woord keuze maarja
obsessie/verliefd op je zelf zijn (klinkt het zelfde haha;) )
+