Kan je maagdenvlies scheuren door vingers?

Toen er altijd 1 vinger in zit was het geen probleem, geen bloed niks. Maar vandaag deden we 2 vingers, en toen kwam er wat bloed.. maar hij had wel beetje nagel wat wel scherp was, dus misschien is het alleen gescheurt? want het deed niet bepaald pijn ofzo, ik merkte pas later dat er bloed was en ik denk dat als je echt ontmaagd word je dat echt wel voelt, help!

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja , het kan wel. Gelukkig bij mij nog niet gebeurt, maar ik doe altijd mijn vuist erin. XD

Het kan door vingers komen maar ook door een val. Veel meisjes breken hun maagdenvlies al als ze klein zijn doordat ze op de stang van hun fietsje vallen. Bij mij was het vlies heel dik. Ik kon ook geen tampons dragen omdat die gewoon werden terug gedrukt. Mijn man voelde tijdens de eerste keer ook weerstand en hij kon niet verder erin. Toen heb ik gezegd druk maar door. Toen knapte hij pas. Deed aardig zeer en er kwam wat bloed en velletjes uit maar toen heb ik daarna nergens meer last van gehad. Kon gewoon vrijen en tampons dragen. Het kan dus wel zeer doen. Maar het hoeft niet. Het ligt eraan hoe dik je vlies is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100