Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn eikel is overgevoelig, hoe haal ik mijn voorhuid erachter zonder pijn te voelen?

Ik heb mijn hele leven nog nooit mijn voorhuid achter mijn eikel getrokken omdat het pijn doet, maar ik moet daar schoonmaken en ik wil gewoon net als normale mensen de voorhuid achter de eikel kunnen hebben als ik seks heb ofzo. Is er ergens misschien een verdoven middel zodat ik het kan proberen zonder gevoel dan kan ik iniedergeval de eikel schoon maken.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ga naar de huisarts en bespreek het daar?misschien krijg je dan een verwijzing?
MasterSword
3 jaar geleden
Het zal wel besnijden worden,
als jij het niet kan schoon maken kan dat ook problemen gaan geven.
( Dit klikt ook niet prettig, maar als je er niks aan doet zal het ook niet meer prettig zijn. ) Dus ga naar je dokter, en gewoon vertellen. Zal wel een gevoelig onderwerp zijn voor je, daarom vraag je het ook hier.
Maar je dokter heeft wel meer gezien, en het is zijn werk om mensen te helpen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ga in bad en blijf lang genoeg ziteen om de eikel/voorhuid zacht en schoon te weken.
(Lees meer...)
3 jaar geleden
Dat gaat je NIET zo maar lukken zonder veel pijn of zelfs inscheuren. Ga het dus ook niet zelf proberen met een verdovende crème of iets dergelijks, want met een ontsteking ben je nog verder van huis.
Ga naar de HUISARTS. Waarschijnlijk kom je in aanmerking voor een circumcisie. Wanneer er sprake is van een medische reden (te bepalen ook door de huisarts) kan jouw verzekering de kosten (ca € 375,-) mogelijk geheel of gedeeltelijk terugbetalen, maar dat dien je zelf met de verzekering te overleggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding