Zijn er mensen die bewust kiezen of geen of zelde sex te hebben met zijn/haar partner omdat ze het niet lekker/fijn vinden?

Mensen die er dus bewust voor kiezen om geen sex met zijn/haar partner te hebben omdat ze het allebei niet fijn/lekker vinden. Dus niet omdat i.n.v. geloof of sex na het huwelijk. Maar die het wel lekker/fijn vinden om te strelen, zoenen, knuffelen en te spelen met elkaar.

En waar kan ik daarover meer info over vinden ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (7)

Met het stijgen der jaren is dat waar we allemaal op hopen uit te komen. Sex heeft niet veel met liefde te maken, maar met behoeftebevrediging. Je hoeft, om gelukkig te zijn, niet eens te trouwen met degene die je sexueel het aantrekkelijkste vindt. Daarnaast is er geen One size fits all in het leven . Toch moeten jullie beiden ook tot lichamelijk gerief komen, wellicht door iemand van buiten de relatie. Doe daar dan niet moeilijk over. De enige valkuil voor jullie is, dat de intimiteit ophoudt: blijf dus strelen en knuffelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn mensen die simpelweg niet van seks houden, of beter gezegd geen seksuele verlangens hebben. Die het niet lekker of fijn vinden, ook niet met een geliefde partner, en wel behoefte aan een relatie met (andere vormen van) intimiteit hebben.

Dit wordt steeds vaker gezien als een volwaardige seksuele oriëntatie, net als bijvoorbeeld heteroseksualiteit, homoseksualiteit en biseksualiteit.

Als je hier meer over wilt weten, probeer dan eens te googlen op de term 'aseksualiteit'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, die mensen heb je zeer zeker. Die vinden het zo wel goed. Ik zit toevallig in zo'n club van knuffelaars.Je kan over dit onderwerp gaan Googlen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ontzettend veel. Bij het vorderen van de leeftijd neemt de interesse af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk wel.
Sex is een genotsmiddel. In onze maatschappij zwaar overdreven, overtrokken, over-belangrijk gemaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee die zijn er niet... Allemaal smoesjes om geen seks te hebben...

Daar geloof ik niet in... Seks is fijn, per definitie, maar wel als je het goed doet... Maar dat geldt dan ook weer voor alles, als je een hamer gebruikt om een fles wijn te open klopt het ook niet...

Strelen is toch seks, wat is het anders? en knuffelen toch ook, of vind jij dat krikken alleen maar seks?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de link een interessant artikel over asexualiteit.