hoe vertel ik mijn vrouw dat ik sex met een man wil?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk het beste in beschermende kleding met een helm op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigen ervaring?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals mannen lesbische sex soms best opwindend vinden, vinden vrouwen homo erotiek soms ook opwindend. Ik wel in ieder geval. Sluit het niet uit. Kunnen jullie goed over sex praten? Hebben jullie een fijn en open minded sexleven? Niet elke vrouw raakt meteen in paniek met de conclusie dat je homo bent.
Amadea
12 jaar geleden
Zou een volwassen getrouwde man dit nou echt op een kennissite aan anonieme mensen gaan vragen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat gewoon een spannende fantasie van je of wil je het ook echt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@RvH: LOL !!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@pindadopje, volgens mij is dat niet waar en moet het zijn: Zoals veel mannen sex tussen vrouwen opwindend vinden, zijn er maar een paar vrouwen die sex tussen mannen opwindend vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
had je dit ook gelezen? http://www.goeievraag.nl/vraag/vertel-bi-vrouw-man-jaar.48703
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@amadea: ja, lijkt mij wel. Je gaat dit niet gemakkelijk op een verjaardag met vrienden bespreken. Het is een gevoeig onderwerp. Zelfs met een "goede" vriend is er het risico dat diegene zegt, ik wil je niet meer zien. Het is dan niet echt een goede vriend natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil graag advies geven, maar heb eerst wat vragen.
Is jullie seks leven goed? Kan je overal over praten? kan je aangeven tegen haar wat je lekker vindt?
Wat wil je met een man doen? Het mondelinge deel? Jij bij hem of hij bij jou? Het anale? Jij bij hem, hij bij jou? of alles?
Amadea
12 jaar geleden
Reken er maar niet op dat gast94251 zal reageren. Ik blijf bij mijn vermoeden dat het een adolescent is die een fantasievraag stelde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan wel zo zijn, maar het kan ook voor anderen goed zijn om zoiets te lezen als ze met het probleem worstelen. Ik heb zelf ook eens een vraag gesteld hier, op het gebied van seks, als gast. (Ik weet dat ik anoniem hier ben, maar soms vertel je toch dingen uit je privé leven, die voor een ander herkenbaar zijn, daarom had ik voor die vraag een gast account gebruikt.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
TS laat niet meer van zich horen. Ik wist het. Hij heeft zijn profiel speciaal voor deze vraag aangemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een keer of eigenlijk altijd ? Dat maakt namelijk nogal wat verschil, en is vooral in het eerste geval sterk afhankelijk van hoe avontuurlijk je vrouw is....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MrTomaat & Pindadopje: ik denk dat er veel vrouwen zijn die het idee wel opwindend vinden, maar er niet aan moeten denken dat hun man dat zou willen. Ik vind zoenende mannen ook spannend, maar niet een zoenende 'mijn man'.

Antwoorden (12)

Dat is iets heel moeilijks om te vertellen denk ik.
Hebben jullie vaker over zoiets gesproken of gaan jullie samen naar clubs?
Eerlijk duurt het langst maar je weet natuurlijk pas hoe zei reageert als je het hebt verteld,en daardoor kan ook de relatie tot zijn eind komen :s

Succes met je gevoelens en hoop dat jullie er samen uit komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De boodschap die je wil brengen is duidelijk, en je kan het voor je vrouw niet mooier inpakken dan dat het is, je wil gewoon sex met een man. En je weet wat je wil, ik neem immers aan dat het geen gril is die volgende maand weer over is.

Misschien kan je haar eens op een gezellige avond vertellen dat je er al lang over fantaseert, en dan haar reactie afwachten. Dan heb je het toch verteld. Ik zou er niet direct vanuit gaan dat ze staat te juichen, maar ze weet er dan wel van.

En dat is toch altijd beter dan stiekem sex hebben met mannen terwijl ze helemaal niks weet over jou fantasieen, want dan is het veel erger voor je vrouw als ze er achter komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de meeste vrouwen zitten hier niet op te wachten dus je kan vertellen dat het een fantasie van je is.

kijk hoe ze hierop reageert. als het echt een drang is die je niet kan onderdrukken, of waarbij je je ongelukkig voelt als je hier niet aan toe geeft denk ik dat jullie hulp kunnen zoeken.

het zou handig zijn als je voor jezelf weet waarom juist sex met een man. ben je ontevreden over de frequentie van de sex, de manier waarop (het kan saai en voorspelbaar worden, dus zoek je bv iets spannends of nieuws) of is het omdat je je aangetrokken voelt door mannen. (en is dat lichamelijk en/of emotioneel en/of sexueel?)

ben je tevreden over je relatie en de sex met je vrouw en is je behoefte iets wat hier los van staat, of ben je op zoek naar een vervanging?

ik denk dat je vrouw dit graag wil weten ,dus voor jezelf kan het handig zijn als je hier een antwoord op weet.

wat je voorkeur dan ook mag zijn, wees op en en eerlijk naar je vrouw toe. dingen zijn zoals ze zijn, maar doe geen dingen in een opwelling want met dit nieuws zit de kans erin dat het een impact heeft op je relatie (en bedoel niet pos als je vrouw er ook niet helemaal voor open staat en hier alle begrip voor heeft)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zult eerst eens af moeten tasten hoe zij tegenover m/m sex staat.
Veel vrouwen vinden dat eigenlijk best opwindend, als dat bij jouw vrouw ook het geval is heb je de halve strijd al gestreden.
Natuurlijk zijn er veel mogelijkheden waarin jij aan je trekken kunt komen dat kan zijn in samenspel met je vrouw (een trio) of jij alleen met een andere man.

Meestal is het trouwens andersom en heeft de vrouw bi-sexuele gevoelens en maken mannen daar dankbaar gebruik van in de vorm van een trio mvv.

Ik weet natuurlijk niet hoe jullie huwelijk is en jullie sexleven maar als daar openheid in is moet je het tenminste voor kunnen stellen aan haar.

Mochten jullie er voor gaan in de vorm van een trio zul jij ook moeten accepteren dat zij het met die andere man doet en misschien heeft zij ook wel interesse in een vrouw dan zouden jullie met die wetenschap kunnen gaan zoeken naar een ander bisexueel stel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vertelt gewoon eerlijk over je homo- of biseksuele gevoelens. Het zal hoe dan ook, zeker als je homo blijkt, verschrikkelijk voor haar zijn, maar je kunt er beter maar eerlijk over zijn, dan het verbergen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om te beginnen:
Stel haar voor dat ze sex met een andere man heeft en vertel haar daarbij dat je daar begrip voor zou kunnen opbrengen.

Toegevoegd na 14 uur:
Toelichting: Dit voorstel dient er toe om de vraagsteller te confronteren met zijn eigen vraag, te laten nadenken en hem inzicht te verschaffen.
M.a.w. hoe komt het op jou over als je vrouw hetzelfde zou voorstellen.
Daarom als antwoord dezelfde vraagstelling maar dan vanuit het gezichtspunt van de vrouw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is dit voor knullig antwoord???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aphrodite geeft zonder argumenten haar vooringenomen oordeel en vraagt ons daarvoor om onderbouwing. Wie stelt moet dat m.i. zelf onderbouwen.
Volgens de richtlijnen mag je geen vraag stellen met een onbewezen stelling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Seks met een andere vrouw dan toch in dit verband?
Ik vind het fijn en eerlijk dat je er met haar over wilt praten. Dat is echt positief. Uit ervaring weet ik ook hoe het kwetst als de man die zich al de tijd met een vrouw laat zien (want dan wordt je geaccepteerd en was het maar anders) de voorkeur aan mannen geeft. Hoe zou jij je zelf voelen? Misschien mag ik je vragen waarom je een vrouw hebt en ermee bent getrouwd. Was het eerder een kwestie van aanpassing dan is het voor jullie allebei belangrijk toch vooral je eigen weg te gaan ook al is die niet altijd makkelijk. Eerlijk zijn is het belangrijkste in een relatie.Wees er voorzichtig mee, vertel het met uitleg en laat haar de keuze. Natuurlijk hoop ik dat het met jullie verder goed gaat voor mij was het een redenen temeer om op te stappen. Je vraagt hoe een vrouw erop zal reageren, dat is bij iedereen anders maar ik voelde me ergens toch beschaamd. Wens je wel veel geluk want het is een openhartige vraag waarin je jezelf wel wilt laten zien, dat vind ik goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent absoluut niet de enige met dit probleem.
Getrouwde mannen met homosexuele fantasieen en gevoelens zijn een van de laatste taboes in Nederland.
Homo zijn is ok, maar homo erotische gevoelens hebben als getrouwde man is not done.
(Ga op een werkdag rond een uur of 6 maar eens op een parkeerplaats naast de snelweg staan: Je schrikt je rot hoeveel mannen elkaar daar ontmoeten. Met trouwring om en kinderplakplaatjes op de ruiten)

Je vertelt niet in hoeverre je gevoel over fantasie gaat, of dat je werkelijk het gevoel hebt dat je eigenlijk homo bent:

Is dat laatste het geval, dan is er maar een manier: Heel diep adem halen en je vrouw confronteren met je geheim. Het is hard, je gaat jullie leven op z'n kop zetten en het zal nooit meer hetzelfde zijn, maar het is the only way om opnieuw te beginnen met je leven en je werkelijke gevoelens te kunnen gaan uiten.

Voel je je absoluut niet homoseksueel, maar is het echt alleen een fantasie die je eens gerealiseerd wilt zien, dan ligt het er heel erg aan wat voor vrouw je hebt!
Staat ze uberhaupt open voor gesprekken over sexuele fantasieen? Hebben jullie een open en gezellig sexleven?
Als dat zo is, vertel het haar dan tijdens zo'n intieme ontmoeting. En dan is het afwachten hoe ze reageert, maar ze kan niet ontkennen dat je eerlijk bent naar haar toe.
Heb je een vrouw die uberhaupt niet gediend is van gesprekken over sex en intimiteit, dan ben ik bang dat je het beter voor je kunt houden. Vooral omdat het slechts om een fantasie gaat, is het zonde om je daarvoor zoveel ellende op de hals te halen. Misschien vind je dan een andere manier om je fantasie te kunnen beleven.
Ik zou er in dat laatste geval trouwens wel eens over denken of je eigenlijk nog wel gelukkig bent samen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mooi antwoord +
Ik denk dat je eerst jezelf moet afvragen wat sex met een man inhoud voor jou....
Wil je strelen of gepijpt worden, wil je zelf pijpen, wil je zoenen of wil je echt neuken of geneukt worden.
Dat zijn eerst vragen die je zelf moet kunnen beantwoorden... hoeft niet allemaal in een keer. Maar bv eerst strelen en pijpen en als dat bevalt de volgende keer verder.

En dan in welke vorm wil je het doen. Wil je alleen met een man of in een trio of meer??

Als je deze zaken bekend zijn. kan je een voorstel doen.

Veelal zullen vrouwen het een minder prettig idee vinden als hun partner verteld dat ze sex met een man willen hebben alleen met die man.
Een trio met een bi-man is dan minder confronterend.
Je zegt dan eigenlijk dat je haar er bij wilt hebben voor die ervaring. dat het iets is voor jullie 2-en.

Hoe je het ter sprake moet brengen, ik denk dat je het onderwerp experimenteren moet op brengen... kijken of zij wil experimenteren of zij er open voor staat. Dan langzaam jouw wens kenbaar maken...
En kijken hoe zij er op reageert.

en dan vanuit die reactie je plan trekken.. samen opzoek of alleen of niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon zoals je het bedoelt:
Lieve schat, ik hou heel veel van jou, en ik vind je ook heel erg leuk en aantrekkelijk, maar ik wil een keer neuken met de buurman.
En dan wacht je op haar antwoord...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hihihi nou dat is wel heel grof gezegd.... Zo zou ik het niet tegen mijn vrouw zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, haha wel grof, maar de waarheid is hard. Ben benieuwd of zijn vrouw nog aan het juichen is....
Ik zal eerst op een andere manier proberen achter te komen hoe je vrouw denkt over man/man sex. Dan kun je bijvoorbeeld zeggen dat je gisternacht een droom had waarin jij samen met een andere man sex hebt gehad. Dan kijken hoe je vrouw daarop reageert. Is ze positief, dan kun je het nog een stapje verder nemen. Door te zeggen... ik heb hier ook fantasieen over. Als ze negatief reageert, dan wordt het nog lastiger natuurlijk. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een relatie bestaat uit open en eerlijk tegen elkaar zijn.
Als jullie erg veel van elkaar houden zal zei het begrijpen.

hoe je het haar het beste kan vertellen is gewoon met haar praten.
Vraag haar of ze echt van je houdt etc.
En dan langzaam ga je daar naar toe.
Van ik droom al een tijdje van dit en dat.

Ze zal het moeten respecteren en ze kan volgens mij nog niet boos worden omdat je nog niks heb gedaan.

Zo zal zij vast ook haar geheimen hebben.

Ik zeg altijd : in een relatie moet je open en eerlijk zijn.

Een relatie waarin je dingen voor elkaar moet verbergen houdt het niet lang uit.

Succes