Waarom kijken mannen porno als ze een vrouw of vriendin hebben?

Na aanleiding van een andere vraag vroeg ik me het volgende af.

Waarom kijken mannen porno ook al hebben ze een vrouw of vriendin?
Is dat omdat ze iets missen of is het gewoon iets wat hun normaal vinden en er verder niets achter zoeken. (dus dat ze het gewoon doen 'omdat?' en dat het voor hun niets te maken heeft met de liefde voor hun partner.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
26.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom doet jou man of vriend dat dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet alleen mannen kijken porno toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja oké vrouwen doen het ook ... maar ik vroeg het na aanleiding van deze vraag, heb je wel een goede relatie als je weet dat je man vaak afwachten tot jij gaan slapen en dan porno gaat kijken? En ondanks dat vrouwen dan ook wel na porno kijken, lijkt me de kans klein dat een vrouw dat doet wat in die vraag gesteld word...
Daarom dacht ik er niet aan om vrouwen erbij te noemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze 'vingerwijst' toch ook helemaal niet.. Volgens mij ging het ook helemaal niet over haarzelf..

Antwoorden (17)

Het is waarschijnlijk(?!) gewoon lekker om te kijken naar anderen...wellicht kan je er nog iets van leren, toch!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige mannen kijken porno, omdat ze dit spannend vinden, en uiteindelijk ook ontspannend natuurlijk. En misschien doen ze het ook wel om inspiratie op te doen.

Heeft over het algemeen helemaal niks te maken met iets missen in de relatie. Staat hier los van. Er is niks mis met de partner dus.
13 jaar geleden
schijnbaar vinden mannen porno en hoe andere sex beleven interessant, trouwens zijn er ook genoeg echtparen die porno kijken, het is niet zo dat alleen MANNEN dit kijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat het ontspannend werkt op je kop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf denk ik dat ze het doen puur uit lust en niet omdat ze iets missen bij hun partner.
Maar vrouwen kijken ook wel naar porno hoor, niet alleen mannen.
Er wordt hier anders overgedacht, vrouwen doen zoiets "vies" niet.
ECHT WEL!!!!
Gezond zullen we maar zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon omdat het mannelijke geslacht daar van geniet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de vrouw/vriendin geen zin heeft in seks, of geen tijd, en de man wil toch aan zijn 'trekken' komen, kan hij porno gaan kijken.
En soms is het iets wat een fantasie is, maar wat je nooit in het echt zou kunnen doen. Dan kan het leuk zijn om er naar te kijken.
13 jaar geleden
- Omdat mijn meissie er niet uitziet als een blonde, kleine bulgaarse tienerhoer (18+).
- Omdat mijn meissie niet de dingen doet die bulgaarse tienerhoertjes (18+) vaak wel doen. En ze doen het dan vaak ook nog eens met meerdere mannen tegelijk.
- Omdat het gewoon relaxed is om naar te kijken.
- Omdat het opwindend werkt.
- Omdat het de behoeften van je sex-drive kan beantwoorden als je vrouw of vriendin niet aanwezig is.
- Omdat het je (sexuele) fantasie prikkelt.
- Omdat veel mannen op zulke momenten over een zeer geraffineerd voorstellingsvermogen beschikken.
- Omdat het over het algemeen leuker is dan de zondagmorgen reli-TV.
- Etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel mannen vinden het kennelijk leuk of prikkelend, maar er zijn ook heel veel vrouwen die er naar kijken hoor. Ook als ze een vriend hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tis spannend, tgeeft rust en als je tekort komt is het toch iets..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heeft het ook iets te maken met de polygame aanleg van de meeste viriele mannen? Wat vrouwen wel zouden moeten weten is dat hun man even veel van hen houdt, al zouden ze met andere vrouwen naar bed gaan, hun liefde blijft onveranderlijk. Die liefde kan uiteindelijk wel omslaan in ergernis als hun vrouw dit gegeven niet kan aanvaarden en hun man het leven onmogelijk gaan maken.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals Doe maar ooit zong: Je loopt gewoon je pik achterna
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik jou reactie een + kon geven deed ik dat bastannovum
Om dezelfde reden dat vrouwen naar romantische films kijken terwijl ze al een man of vriend hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar mijn mening is porno een soort drugs de meeste mannen krijgen er een goed gevoel van.

Waarom omdat het net lijkt of je seks hebt met een zeer knap persoon en knap bedoel ik foto modellen.

Maar voornamelijk het orgasme is een fijn gevoel en het beeld waar je naar kijkt wordt er naar gelinkt. Omdat vele mannen meestal masturberen met porno worden ze automatisch geconditioneerd het goede gevoel van orgasme en mooie modellen zorgt voor een goed gevoel.
Waardoor ze het dus meer zullen kijken. Het heeft dus niet altijd te maken met dat de man niet genoeg seks krijgt.

Porno is een soft drugs het geeft een goed gevoel maar soms kan het verslavend werken of men kijkt het wanneer men het niet nodig heeft zoals bv men bier drinkt ook al is het niet nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om dezelfde reden dat vrouwen (alleen) naar porno kijken als ze een vriend of man hebben.

- je partner is niet aanwezig en jij hebt wel zin,
- je partner is wel aanwezig maar hij vindt zulke film niks,
- je partner ziet er niet uit als een gespierde man met een lul van 50 centimeter (haha)
- je partner doet niet wat er in die films wel gedaan wordt,
- je partner is moe / heeft geen zin /etc,
- jij hebt zelf geen zin in je partner, maar wel in vlugge zelfsex,
- èn! je houdt niet meer van je partner dus dan maar masturberen tijdens een pornofilm (hahaha grapje!!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dacht je dat (getrouwde) vrouwen niet naar porno kijken? Ik kan het weten ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Absoluut!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga er maar vanuit dat 1) De Mannetjes in de natuur die vergelijkbaar zijn met die van de mens, aan 1 vrouwtje niet genoeg hebben(mannen zijn jagers) 2) op een enkele voetballer na, een man die vrouw heeft die hij eigenlijk wil (wel op het moment van aangaan van de relatie maar regelmatig komt hij dan een betere tegen en omdat de man een veroveraars is zal hij dat gaan zien als prooi.
Wij hebben nog een vorm van beschaafdheid en zullen i.t.s.t. een reutje nietongevraagd een vruchtbaar vrouwtje bestijgen.
Sommige mannen hebben een te groot libido waar de vrouw niet het juiste antwoord op kan vinden. Porno heeft dan de functie om van die te grote spanning af te komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat mannen er noooooit genoeg van kunnen krijgen.

Maar goed dat geld ook voor vrouwen hoor.... alleen wordt daar nooit zoveel over gesproken....

Trouwens laats was ik in de bios, piranha 3d de eerste 30 min zowat alleen maar porno, nou mijn vent vindt er meestal geen reed aan in de bios maar die had het nu toch wel erg naar zijn zin hahahaha.

Heeft niks met zijn liefde voor mij te maken dat weet ik zeker.
Maar zo zitten mannen gewoon in elkaar...