Wanneer ik diep ga in mijn vriendin, vooral met doggystyle krijgt ze soms pijnscheuten, weten jullie toevallen waar dit aan kan liggen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
152.3K

Antwoorden (4)

Je raakt dan haar baarmoedermond aan. Dat is bij veel vrouwen zeer gevoelig.
Voorzichtig aan dus.
Vaak is een kleine verandering van houding al genoeg om het niet meer te raken
Even uit proberen dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met bepaalde standjes van seks gaat de penis dieper naar binnen en is er een kans dat je iets raakt dat niet prettig voelt, bijvoorbeeld de baarmoederwand.

Overleg met je vriendin, vraag hoe diep je kan gaan en wat voor haar wel en niet prettig voelt. Pas de seks daarop aan zodat het voor beide partijen prettig voelt. Heel diep is voor veel vrouwen niet zo prettig (verschilt per persoon).
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
k heb ook wel eens gehad dat ik te diep door ging en dat mijn vriendin het een lichtelijk pijnlijke ervaring vond
na overleg zijn we er helemaal uitgekomen want soms vind ze het ook wel eens lekker dat het net wat ruwer gaat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar voel je zelf dan niet dat je ergens tegenaan zit?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat verschilt per keer de eene keer voel ik het niet en trekt ze een pijnlijk gezicht de andere keer voel ik het wel trek pas ik de diepgang wat aan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bedoelt baarmoedermond, Ritsuka; de wand ligt nog een station verder en wordt hopelijk niet bereikt tijdens de seks...
Ondanks dat de vagina in lengte kan oprekken is een krachtige stoot tegen de cervix gevoelig.
De lengte van de penis te groot voor volledige penetratie.
Maar moet het zo diep? Geef je vriendin de bovenliggende partij , dan kan ze zelf bepalen hoe diep ze wil gaan en hoef jij niet bang te zijn dat je haar pijn doet.
Dat maakt het hebben van sex veel ontspannender voor beiden.
Als je verder in de relatie zit en je vriendin een zwangerschap heeft meegemaakt of zwanger wil worden wordt zowel de vagina langer al dat je vriendin dan vaak WEL een contact van penis en cervix waardeert (dit verhoogd tijdens de vruchtbare periode de kans op zwangerschap omdat dan meer sperma in de baarmoeder beland als je tijdens diepe penetratie klaarkomt, ik spreek uit ervaring.....
Hoe dan ook , vermijd pijn , dat blust anders het liefdesvuur in rap tempo.
Neem daarvoor de verantwoording als man, dat is ook een daad van liefde!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan een paar oorzaken hebben. Meest waarschijnlijke is dat je - zoals al gezegd wordt - de baarmoedermond raakt, en dat is bij veel vrouwen gevoelig of zelfs pijnlijk.

Maar er kan ook een medische oorzaak voor zijn. Diepe pijn bij het vrijen, of pijn in de buik tijdens de seks, kan ook komen door bijvoorbeeld vleesbomen in de baarmoeder, een cyste op de eierstok, of door endometriose. Dus zeker als ze ook andere (menstruatie)klachten heeft, of als de pijn tijdens de seks ernstig is, of ook nog aanhoudt ruim ná het vrijen, dan is het aan te raden dat zij eens haar huisarts bezoekt.

Heel vaak is er ook geen specifieke oorzaak, en dan heb je waarschijnlijk te maken met inderdaad stoten tegen de baarmoedermond, of dat je indirect druk veroorzaakt bij andere buikorganen. En als er geen aanwijsbare medische oorzaak voor is, of als die oorzaak niet te behandelen is, dan kun je alleen maar je techniek daarop aanpassen.

Soms zit de pijn alleen maar aan één kant, dan kan het helpen om ervoor te zorgen dat je penis alleen aan die kant echt diep komt. Bij heel diep penetreren kom je met je penis eigenlijk voorbij de baarmoedermond, en afhankelijk van de positie, erboven of eronder. De vagina heeft namelijk - zeker bij voldoende seksuele opwinding - nog wat ruimte rondom de baarmoedermond. Het kan dus de moeite waard zijn om uit te vinden of een ándere positie van diep vrijen wél goed gaat, omdat je misschien dan net aan de andere kant uitkomt met je penis. Als dat allemaal niet lukt, dan zit er maar één ding op, en dat is niet zo diep stoten. Het aanpassen van je positie kan daarbij helpen, want doggystyle is met uitstek wel een positie waarbij de penis erg diep gaat. Bij veel andere houdingen heb je dat niet zo sterk. Je kunt ook proberen hoe het voor je vriendin is als zij bovenop zit, omdat ze dan ook zelf kan bepalen hoe diep jouw penis komt.

Tijd om te experimenteren dus! :-)