Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je ook geen clitoris hebben?

Ik heb geen bultje bovenin, écht niet. Wel heb ik tussen mijn urinebuis en vagina een bultje, dat heel gevoelig is en wel aan de kenmerken voldoet. Kan dat? En wat kan het anders zijn?

Toegevoegd na 3 minuten:
http://bin.ilsemedia.nl/m/m1gy22lweah4_3.jpg
De 'vestibule' is bij mij dus het gevoelige bultje.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
17.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het zou kunnen dat je nog niet echt seksueel actief bent.
In principe zou het een tijdje kunnen duren, voordat de clitoris groter, zichtbaarder en harder wordt.

Als dat niet helpt, kan je met je moeder/zus praten erover, of gewoon naar de huisarts.

Toegevoegd na 49 seconden:
Ik ben vergeten bij te voegen, dat je zelf moet onderzoeken hoe en wat, door er bijvoorbeeld je vinger goed in te stoppen en dergelijke. ( regelmatig)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet iedereen ziet er hetzelfde uit als op een plaatje.
Het grootste gedeelte van de clitoris is verborgen in het lichaam. Het zichtbare deel ziet eruit als een klein roze bolletje. Dus even zoeken met een spiegeltje.

Lees dit draadje maar eens op het scholierenforum:
http://forum.scholieren.com/archive/index.php/t-520564.html

De vulva vestibule is de anatomische naam voor de ingang van de vagina:
de ruimte tussen de genitaliën die zich buiten het lichaam bevinden, de vulva,
en de interne genitaliën, de vagina.
Dat kan wel aanvoelen als een verhoging en het kan ook gevoelig zijn voor streling, maar het is niet de clitoris.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt hem wel, maar hij is meer onderhuids.
Als je opgewonden bent zal hij ietsje opzwellen.
Ga eens rustig op bed zitten met een spiegeltje, zorg dat niemand jou kan storen en bekijk het eens goed. Ga in een positie zitten dat alles goed zichtbaar is.
Hou je vingers eens net boven de vagina en span de huid door de de huid richting jouw navel te schuiven (ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel) en zoals het plaatje al aangeeft, zal je hem daar aantreffen. En nogmaals, het hoeft echt geen uitstekend bultje te zijn en je voelt hem, zeker als je niet opgewonden bent echt niet zo 1,2,3.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding