Camagra is een vrij nieuwe erectiepil die beter schijnt te werken dan bijvoorbeeld Viagra. Viagra heeft soms ook nare bijwerkingen zoals hoofdpijn en blozen. Dat schijnt Camagra niet te hebben. Geen idee of het echt werkt, maar in Amerika schijnt het goed te verkopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soort viagra toch? Zelf geen ervaring, maar kijk maar eens via deze link-wordt het uitgebreid besproken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Camagra werkt bevorderend voor de bloedcellen in de penis. Het bevordert de aanmaak, waardoor de cellen in aantal toenemen. Het bevat uitsluitend natuurlijke ingrediënten. Camagra valt onder de noemer voedingssupplementen. Het bevordert het libido van de man en stimuleert de geslachtsdrift. Een verhoging van het libido begint men al na een paar dagen te merken. Camagra zorgt voor een hardere en vollere erectie, die men ook langer in stand kan houden.
Hieronder kan je ervaringen van gebruikers lezen.

http://partyflock.nl/topic/1083522:Iemand_ervaringen_met_Kamagra.html

http://www.viagra-online.be/Kamagra/ervaringen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een variant van Viagra ja en blijkbaar, naar de mening van twee mannen die ik ken, werkt camagra wél bij hen terwijl viagra geen effect had voor hun.