Stimuleert porno de zin in seks voor mannen?

Krijgen mannen als ze porno zien zin om de seks TE DOEN, of willen ze alleen maar tot een hoogtepunt komen en juist geen seks meer hebben?

Toegevoegd na 2 minuten:
Kijken mannen voor zelfbevrediging, of om opgewonden te raken en HET te doen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Ik denk dat de meeste mannen het dan juist willen DOEN; zelfbevrediging is toch tweede keus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Niet alleen mannen maar ook vrouwen kunnen gestimuleert worden van het kijken naar porno.
Alleen is het aantal vrouwen kleiner dan het aantal mannen

Toegevoegd na 3 minuten:
Deze verhoogde hersenactiviteit bij mannen zorgde er eveneens voor dat er meer geslachtshormonen vrijkwamen, en dat de erotische gevoelens en reacties gevoed werden. Hierdoor nam de geslachtsdrift aanzienlijk toe. Onderzoekers concludeerden dan ook dat porno voor vrouwen vooral de fantasie stimuleert, terwijl het bij mannen aanzet om meteen seks te hebben. Waar vrouwen dagen konden fantaseren over een erotische scène, werden mannen enkel gestimuleerd bij het opnieuw zien van de beelden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is voor iedereen verschillend. De een kijkt porno om snel tot een hoogtepunt te komen om te kunnen ontladen, de ander gebruikt het om zijn seksleven met zijn partner te stimuleren.

Ook voor vrouwen geldt precies hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt eraan, natuurlijk.

Soms kijken mijn vriend en ik gezellig samen porno omdat we doodmoe zijn en daarom geen fut hebben voor actieve seks, terwijl we wel zin hebben.
Soms gebruiken we samen porno als extra opstapje om extra zin te krijgen om daarna samen tekeer te gaan.

Ik denk dat er weinig mannen (of vrouwen) zijn die zelfbevrediging boven echte seks kiezen. Tenzij, zoals ik als voorbeeld gaf, je bijvoorbeeld te moe bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stimuleert porno de zin in seks voor mannen? Ja...

Krijgen mannen als ze porno zien zin om de seks TE DOEN, of willen ze alleen maar tot een hoogtepunt komen en juist geen seks meer hebben? Vermoedelijk het laatste...

Kijken mannen voor zelfbevrediging, of om opgewonden te raken en HET te doen? Ik vermoed het eerste...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms het een en soms het ander.

Je vraag is dus te algemeen, want iedereen is verschillend.

Er zijn ook mannen die een afkeer hebben van
porno.
Die "doen" toch wel aan seks.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms kijken mannen porno om extra zin te krijgen in seks met hun partner, soms simpelweg als hulpmiddel om een orgasme te krijgen.

Ik ken persoonlijk geen mannen die porno kijken met als doel juist geen seks te hebben, maar hé, zoveel mensen, zoveel smaken. Ik sluit het niet uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, en ze krijgen nieuwe, andere, kinky ideeën die ze dan ook in praktijk willen brengen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik heb er echt niets aan.