Wat is de zin van het leven?

Weet jij het antwoord?

/2500

42.

Voortplanten

Niks denk ik

De Vraag der Vragen.

De zin van het leven is een visie waar iedereen een eigen antwoord op mag en kan geven. Voor de een is het hard werken, voor de ander geniten in het café.

Aardbeiensaus.

Hoe vaak gaat deze vraag nog gesteld worden?

Waarschijnlijk is dit het antwoord op mijn vraag "Waarom wordt er zoveel gediscussieerd over religie?"

Bronnen:
http://www.goeievraag.nl/vraag/waarom-zove...

flamoeshappen

Een groot gigantisch feest proberen te maken. zoveel mogelijk "voortplanten". veel geld verdienen en uiteindelijk beter zijn dan de rest!

deze vraag heb ik hier eerder gezien

in theorie? voortplanten en genieten van je nageslacht. in praktijk? veel belasting betalen en jalours zijn op je buurman omdat hij een nieuwere auto heeft.

Chocolademousse!

Je zult je eigen leven zin moeten geven. Doe je best!

De zin van het leven is een optelsommetje van alle positive gebeurtenissen Voor al diegene die alle negatieve optellen en de positieven niet willen zien heeft het leven geen zin.

Bewustwording

Leven is een kort klein kijkje nemen in de ons omringende dode wereld en je realiseren dat je niet dood maar levend bent. Er is geen zin daarvan. Het is de zin die je zelf daaraan geeft. Helaas... je bent het zelf die daar zin aan moet geven. Dus probeer het gewoon.... zou ik zeggen, anders heeft het leven geen zin. En dat wil geen zinnig mens, denk ik.

De zin is jou Schepper de dienen en Hem te eren en te aanbidden opdat je een eeuwig leven zal hebben. (leven ook al ben je gestorven) Joh.11:25

Blijkbaar in jouw geval het is jezelf afvragen over de zin van het leven

Wie het weet mag het zeggen. Het lijkt mij zinloos om daar ook naar een onderdeel van een seconde over na te denken, want we zijn er nu eenmaal.

Helemaal niets. Dat de mens bestaat is puur toeval

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100