Hoe kan ik ongesteld worden?

ik moet maandag ongeveer ongesteld worden, maar dat moet zo snel mogelijk want volgende week zaterdag ga ik naar kamp. dan wil ik het echt neit! ik ben vet gestresst! hoe kan ik snel ongesteld worden?? kan dat?? pil is geen optie. Mijn menstruatie is ontzettend regelmatig. maar toch ben ik bang dat ik het niet wordtmaandag en dat ik erop kamp mee zit!

HELP!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet stressen; dat houdt het eerder tegen. Je kan er nu niets meer aan doen alleen hopen dat je geluk hebt. dus niet teveel over nadenken als je anders regelmatig is komt het nu ook vast goed.

Het beste antwoord

Dan is stressen de verkeerde methode, dat veroorzaakt juist dat de doorbraak uitgesteld wordt! Zorg dat je zo relaxt mogelijk bent. Eet een reep chocolade, ga in een warm bad met lavendelolie, luister naar mooie muziek, ga een eind stevig fietsen of wandelen, kijk naar een romantische film of lees een ontroerend boek, etc. etc.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je zegt: pil is geen optie, dan bedoel je de anticonceptie-pil? Want anders kan je t beste tijdens die vakantie periode de Primolut gebruiken. Gaat op doktersrecept en stelt simpelweg menstruatie uit tot wanneer het jou uitkomt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan ik die nu ook nog nemen dus/?? ik heb volgende week zaterdag kamp en moet dus eigenlijk maandag ong. ongesteld worden.. dus als ik maandag naar de dokter zou gaan, die pil twee weken slik (dus tot na kamp) kan dat gewoon??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan je het inderdaad op doktersrecept krijgen, ook via de doktersassistente. Hiervoor hoef je volgens mij geen afspraak te maken, maar weet ik niet zeker. Primolut moet je 3 dagen voor je ongesteld wordt innemen, het kan nog zolang je niet ongesteld bent. Dan slik je Primolut 10 dagen lang en dan heb je de menstruatie 1 week uitgesteld. Ik weet niet of je het langer dan 1 week mag gebruiken, moet je even navragen.
Maar als je maandag/dinsdag ongesteld wordt, is het zaterdag toch al wel (bijna) over? De paar dagen dat je op kamp nog ongesteld bent, dan heb je volgens mij al genoeg aan een inlegkruisje. Dus zo veel last zou je niet hebben van je menstruatie, denk ik (als ik uit ga van een normale menstruatie)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey het is al goed gekomen! ik was gewoon bang dat ik mandag of dinsdag niet ongesteld zou worden.. dat was het meer. het zou idd de kampzaterdag over zijn.. maar zoals ik al zei, ik heb de vraag niet meer nodig.
Ik heb het maandverband maar uit de kast gehaald :D
Ga je zondag lekker de hele dag masturberen. Lekker en het helpt goed tegen de stress.
Het idee er achter is dat tijdens de vele orgasmes de baarmoeder samentrekt en daardoor de bloedafscheiding eerder op gang komt...
Het is niet gegarandeerd dat het werkt, maar iig wel leuk om te doen.