Hoe komt het dat ik pijn heb in mijn arm, wanneer ik hem niet beweeg, maar ook als ik hem wel beweeg?

Als ik hem stil leg of beweeg, dan voelt hij heel zwaar aan en het voelt alsof er iets van binnen niet goed zit. Het doet overigens erg zeer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hmmm dit komt me bekend voor. Volgens mij heb je dezelfde als wat ik ook heb. Tennis elleboog of tennis arm. Ik ben ermee naar de huisarts geweest en dat was zijn antwoord. Ik heb ook pijn dichtbij de elleboog dus, als het stil is maar ook als ik het beweeg. En net als ik, je hoeft hier voor geen tennis speler te zijn haha. Het is gewoon een naam. Het heeft iets te maken met de spieren die in verbinding zit met je elleboog botten. Er is volgens de huisarts weinig aan te doen. Therapie kan wel een beetje helpen, en als het echt niet anders kan, is er ook een operatie voor. Maar dat doen ze niet zo gauw. Ik loop hier al 6 maanden mee. Therapie heeft bij mij niet echt geholpen. Spuiten hebben ze er ook voor, maar die helpen ook niet langdurig. Ik adviseer je toch maar even langs je huisarts te gaan.