Ik verhuis naar amerika, waar moet ik rekening mee houden en wat moet ik allemaal weten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Zorg dat je 100% legaal daar naartoe gaat, sinds 9/11 wordt daar heeeeel erg streng gecontroleerd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha
Regel eerst een green card, anders kom je het land niet eens in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, dan kan je gewoon zo'n kaart aanvragen, als je zomaar wil emigreren moet je meedoen aan de jaarlijkse loterij om zo'n kaartje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je getrouwd bent met iemand uit Amerika, dan is dat toch de beste 'leermeester' die je kunt hebben.
Wetenswaardigheden;

1) ze spieken inglish, geen Hollandsch
2) ze betalen met Dollars (érg goedkoop nu)
3) het is een érg groot land.

Zonder gein; even iets simpel practisch;

hun voltagenetwerk is anders, 110V ipv 220V dwz dat je dus je meeste apparatuur daar niet kunt gebruiken (als het geen conversie ingebouwd heeft - effe checken dus...

Wat je allemaal nog meer moet weten? Poe, stay away from crime, drugs & hookers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg voor een greencard en het liefst geen strafblad of dergelijke hebben.
En blijf uit de buurt van de verkeerde mensen van de politie daar grijpt genadeloos in.

Ik wens je nog een goede reis en gelukkig leven daar.

Minikillfighter