Waarom heb je pijn aan je teelballen in de pubertijd?

Ik en andere mensen van mijn leeftijd zitten in hun pubertijd en ze hebben soms last van hun ballen hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
25.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is wel een tijd,dat je er in zit, maar het heet toch echt puberteit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haja sorry :$

Antwoorden (3)

lastig het kan een vorm van blue balls zijn.

rond deze leeftijd beginnen de hormonen een beetje op te spelen meiden beginnen er leuk uit te zien of mannen. voor ieder wat wils.

Door het langdurig opgewonden zijn kan je blue balls oplopen om dit kwijt te raken moet je gewoon even klaar komen.

na het klaar komen kan het nog even duren voor het over is.

indien het helemaal niet helpt heb je er later nog last van heb ik geen flauw idee wat het verder kan zijn.
doordat u zei dat er meerdere last van hadden ga ik uit van blue balls.

werkt dit niet vraag het eens aan een dokter.

Succes!!

Toegevoegd na 29 seconden:
het kan een vorm van blue balls zijn moet gewoon zijn het kan blue balls zijn!!

Toegevoegd na 1 minuut:
voor uitleg over blue balls een link !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor de puberteit is het volume van een menselijke zaadbal ongeveer 1 tot 3 ml. Na de puberteit is een zaadbal ongeveer 20 gram zwaar, 4 cm lang, 2 cm breed en is het volume ongeveer 15 tot 25 ml.
Die gevoeligheid bij jou komt doordat het vlies om je teelballen uitgerekt wordt door het toenemen van het volume. Dat is dus een normaal groeiverschijnsel en zal vanzelf overgaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
siska: het lijkt me dat jij echt OVERAL verstand van hebt!!!
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:)))
Bedankt voor het +je :)
je lichaam maakt tijdens je puberteit heel veel hormonen aan. je teelballen groeien ook en je begint sperma aan te maken...
als het goed is heb je pas of binnenkort ook een natte droom of hou je je opwinding niet lang meer vol en zul je merken dat je voor het eerst echt klaarkomt als je jezelf bevredigt!! dan ben je een man omdat je in staat bent jezelf voort te planten!!
pijn hoort bij groei...