Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat ik moeër ben dan eerst terwijl ik nu juist vanakantie heb en meer slaap?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

dat is heel logisch!
wanneer je op school of werk zit ben je in een bepaald constant tempo bezig en geef je je lichaam niet de kans de rust te krijgen die die nodig zou hebben.
nu je vakantie hebt en meer slaapt neemt je lichaam het er van en komt bij van je drukke leventje...
dat gaat vanzelf wel weer minderen, dat ligt aan hoe veel rust je lichaam nu nodig heeft, hoe minder hoe sneller weer fit...
TIP; geef er aan toe, geef je lichaam die rust en geniet ervan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat zou kunnen doordat als je school hebt je in een bepaald ritme zit.. Nu zit je in een ander dagritme en kan het zijn dat je sneller moe word bijv. doordat je hele ritme anders is dan gewoon.. Dat is ook zo bij mij hoor..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorg dat je actief blijft op een dag. Als je de hele dag op de bank gaat hangen word je moe.
Door te gaan sporten of andere activiteiten (dagje weg met vrienden etc.) krijg je weer extra energie. Je slaapt daarna ook beter.

Probeer niet te lang te blijven liggen in bed, ga elke avond om dezelfde tijd slapen en zet een wekker dat je op tijd er weer uit gaat. Door de regelmaat ga je je veel beter voelen.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Kimath
14 jaar geleden
Dat merk ik van mijzelf ook wel eens. Zodra ik dan mijzelf naar de sportschool sleep en daar een uurtje ofzo bezig ga, voel ik mij zoveel beter! :)
Kimath
14 jaar geleden
Dat kan inderdaad ook, dat je net uit een stressvolle periode komt. Maar uit de gegeven info kon ik dit niet opmaken.
Ik heb maar het antwoord gegeven wat mij het meest logisch leek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het was de laatste periode idd nogal druk dus zal het dara wel aan liggen, dankjulliewel!!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing