Ik zou willen weten of er een relatie bestaat tussen het tijdstip van je geboorte en ochtend - of avondmens zijn

dus hoe laat ben je geboren en op welk tijdstip van de dag fuctioneer je het beste?

Toegevoegd na 14 minuten:
wij zijn een gezin met 4 personen
twee 's avonds geboren beiden avondmensen
twee 's ochtends vroeg geboren beiden ochtendmensen

is dat puur toeval of............?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (11)

Ik ben om vier uur in de morgen geboren.
Op dat tijdstip functioneer ik op mijn best, dus dat kan geen toeval zijn. Die relatie bestaat dus!
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je +1
ik ga turven!!
Rieneke1
14 jaar geleden
: ))) ik geniet vaak van je bijdragen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha antwoordman, een vergelijkend warenonderzoek met als enige deelnemer antwoordman: dat kan geen toeval zijn, de relatie bestaat dus! :-)
Ik ben s morgens om 6 uur geboren en toch een avond mens.Het is ook grote onzin te denken dat er verband is.Een baby in een moederbuik merkt toch nog niks van avond of ochtend?En als ze geboren zijn slapen ze nog een hele tijd overdag.
Nee duser is geen relatie tussen geboorte tijdstip en ochtend of avond mens zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor het turven kan ik je ook vertellen dat ik 's ochtends heeeeel vroeg geboren ben (half zes) en meestal rond die tijd echt nog niet uit mijn bed wil komen. Ik ben een echt avondmens.
Voor mij is het verband dus eerder andersom als er al een verband is.

Trouwens lijkt het me sterk dat daar een verband in zou zitten, want bv bij2 van mijn 3 kids is de bevalling opgewekt. Dit doet een gynaecoloog over het algemeen 's ochtends waardoor ze beide laat in de middag (half zes en zes uur) zijn geboren. De ene is een ochtend mens, de ander een avond mens. Mijn derde is midden in de nacht geboren (kwart over twaalf), zij functioneert voorals nog op ieder tijdstip goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben een uur of 14:00 geboren. Wat wil je daarvan maken?

Als het al wat zegt, zegt het meer over m'n moeder dan over mij. Zij heeft mij moeten baren, niet ik.

P.S.
Ben in elk geval absoluut geen ochtendmens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er bestaat geen relatie tussen.
ik ben trouwens om 22.10 geboren, en ben tot m'n 40e een nachtuil geweest.
de laatste 10 jaar ben ik een vroege vogel.
dus daar valt geen soep van te koken ;p
Rieneke1
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, maar in eerste instantie dus wel
Rieneke1
14 jaar geleden
ja als je zo gaat beginnen! ;p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
grapje!! moet kunnen
Mijn lievelingstijd stip is half 2/2 uur: Niet heel vroeg op de dag, maar ook niet heel laat: Je kan nog veel ondernemen.
En ik ben geboren rond half 2!
Maar ik kan nou niet echt zeggen dat ik een middagmens ben: Mijn lievelingstijdstip vind ik handig om af te spreken, iets te plannen, maar ik ben toch meer een avondmens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben geboren om 19.30 en ben weliswaar een avondmens, maar nog niet om die tijd. Ik begin pas na 22.00 uur goed te funktioneren. Kan wel goed uit bed komen 's morgens, maar heb een ochtendhumeur. Ik wil dan alleen het nieuws en actualiteiten op de radio horen en ze moeten vooral niet 's morgens tegen me gaan lullen. Doet het er nog toe op welke dag je geboren bent? Ik op een zaterdag.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ha en dan ga je zeker oook zeggen dat dat je beste dag is
maar gezien je GVnaam?
zondag
14 jaar geleden
Nee, mijn lievelingsdagen zijn vrijdag en zaterdag. Ik heet hier alleen Zondag omdat ik op een zondag GV ontdekt heb. Capish?
Ik ben rond half 4 's middags geboren.
wat voor soort mens zou ik dan moeten zijn?
Ach... doet er niet toe, ik heb de hele dag genoeg energie... :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een dag mens dus !!
Ik ben om 9 uur ' smorgens geboren, maar ben zonder twijfel een avond-nachtmens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben om 17 uur geboren en ben smorgens op mn best
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben rond 06.00 geboren, maar toch een echt avondmens. Ik heb een hekel aan mijn vroege diensten.
Dan moet ik al vroeg mijn bed in en heb ik niets meer aan mijn avond en dan om 04.45 uur de wekker horen aflopen grrrrrr vreselijk.