Kruidensigaretten bestaan ook, zit wel teer in, maar minder als in "gewone" sigaretten en heel vaak zonder nicotine

http://webshop.grasscompany.com/Papers,%20Tips,%20Tobacco/Tobacco/Greengo/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, chocoladesigaretten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de e-sigaret maar ik vond het nix die dingen gaan om de haverklap kapot
12 jaar geleden
nee geen "echte sigaretten", wel sigaretten met minder teer. maar naar verluid zijn die net zo slecht.

de e sigaret zit geen teer maar dat reken ik niet tot een echte sigaret.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De SuperSmoker is een alternatief voor de gewone sigaret. Het is een plastic buisje in de vorm van een normale sigaret.
Het werkt elektronisch en gebruikt (na)vullingen van Duits fabrikaat. Deze vullingen zijn verkrijgbaar in verschillende concentraties nicotine. Het apparaat werkt op een herlaadbare batterij.

Het bevat geen teer.

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/verslaving/16609-de-revolutionaire-supersmoker.html