Jouw huid is waarschijnlijk iets gevoeliger dan die van je partner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een gevoel ervaart als kietelen betekent het eigenlijk dat de uiteinden van je zenuwen op dat gebied geprikkeld zijn. Bij de ene persoon zijn die zenuwuiteinden wat gevoeliger dan bij de ander.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kietelen is het prikkelen van de huid op gevoelige plaatsen door onverwachte aanrakingen. (Wikipedia)
Jouw huid is misschien dunner als die van je partner, waardoor je iets eerder vindt kietelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Degene met de minste lichaamsspanning kan het beste tegen kietelen… Door gekieteld te worden moet je loslaten, overgeven aan… En als je dan veel moet loslaten is het spannender dan wanneer je al ontspannen bent… Dus ik kan alleen maar zeggen dat je partner meer ontspannen is in het leven dan jij…

Met dank aan XiniX
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
XiniX rules, we love you XiniX, we miss you. :-)
+
Je kan niet tegen kietelen. Je bent erg gespannen en je ben vaak op je hoede.
Ook je spieren zullen een continue spanning hebben.

Waarvoor ben jij in je leven zo waakzaam, zo bedacht en alert?