Voor mij werkte eigenlijk niets. Misschien moet je proberen er zo min mogelijk aan te denken en contact ermee te vermijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd.vanzelf weggegaan als je er geen aandacht aan geeft!

Andere antwoorden (6)

spoelen met kamillethee. werkte bij mij altijd fantastisch
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon met eigen merk,nog lang of kort trekken de thee?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
relatief lang trekken; het moet best sterk zijn voor aften; dit komt namelijk door vitaminetekort
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Ik stipte een aft altijd aan met Pyralvex, dit kun je kopen bij de apotheek en sinds ik poets met Zendium heb ik bijna geen last meer van aften.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ow dat bijt zo lekker, maar helpt inderdaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 kregen we thuis altijd en smerig bah maar t helpt wel
Spoelen met kamillethee en madeliefjes (ja, die bloempjes) eten, dat kan echt en werkt ook heel goed tegen aften. Is niet vies, smaakt een beetje naar wortel. Grootmoeder's tip!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Er zijn kleine gele tabletjes te koop bij de drogist, Superol geheten. Hier moet je je mond mee spoelen. Smaakt verschrikkelijk vies maar helpt uitstekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Poetsen met de gewone Elmex,binnen drie dagen ben je er vanaf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Propolis er rechtstreeks opdruppelen en vitamine C innemen. Is mij verteld door een herborist.