Hoe kan het dat als je zwemt of op een andere manier water ik je neus krijgt dat je dan hoofd pijn krijgt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet altijd zo hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan een neusclipje gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dromer. Ik vraag niet wat je er aan kunt doen
wiccalife. dat is niet altijd zo maar als je hoofdpijn krijgt hoe kan dat

Het beste antwoord

Het water is dan misschien ook iets in je voorhoofdsholte(s) terecht gekomen. Het irriteerd de slijmvliezen aldaar, waardoor het opzwelt en drukt. Hierdoor kan je hoofdpijn krijgen of, wat sommige mensen wel eens aangeven, een branderig gevoel in de voorhoofd/neus hebben.