Als hij niet meteen seks met je wil maar je ook meevraagt om samen leuke dingen te gaan doen zoals bv strand, uit eten, de bios enz. en daarna gewoon een afspraak maakt voor een volgende keer zonder zn "beloning" op te eisen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dat niet meteen voelt is er echt iets mis in de relatie.
Als jullie verliefd zijn hoeft er niet meteen sprake te zijn van sex.
Als hij lief tegen je is, je mee uit vraagt en verder niks van je verlangt weet je dat hij echt om je geeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door het hem te vragen wellicht.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet meteen toegeven aan sex.Blijft hij dan toch bij je is de kans aanwezig dat hij meer voor je voelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Je hebt precies mijn gedachten verwoord; acties zeggen veel meer dan woorden, heel simpel eigenlijk.
Als een jongen rustig aan gezellige dingen wil doen en niet direct gefocust is op zoenen en vrijen, is dat op zich al wel een aanwijzing dat hij mogelijk serieus met je is. Maar een jongen kan zich heel goed voordoen, terwijl hij toch andere bedoelingen heeft. Vaak voel je al vrij snel als het niet echt gaat zoals je zou willen, hoe leuk hij zich ook presenteert. Vaak gebeurt er wel iets waarbij je het gevoel hebt dat hij niet open staat voor wat jij wilt. Hij kan misschien bepalend zijn in wat jullie gaan doen. Of hij geeft je iets en geeft je vervolgens het gevoel dat je dan daar iets voor terug moet doen, ook al is dat misschien gewoon meegaan ergens heen. Ook kan je het misschien merken aan zijn reactie in het algemeen op meisjes/vrouwen. Maar ook bijvoorbeeld de reactie van zijn vrienden. Als die wat smoezerig en gniffelend doen en je weet niet waar het over gaat.

Bij alles wat jullie samen doen, moet jij er ook achter staan. Als je het gevoel hebt, dat hij voorbij gaat aan wat jij wilt en hij is daar niet op aanspreekbaar, stop dan direct de relatie!! Want dan is hij je niet waard. Want een relatie gaat er toch om dat je het allebei naar je zin hebt en niet alleen hij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat hem maar vallen. Als hij binnen een paar dagen naar andere meisjes gaat kijken en flirten, dan weet je genoeg. Als hij na een week nog steeds 'niet zichzelf is' dan weet je dat hij om je geeft en kun je hem terugnemen.

Misschien een cru test, maar je gevoel betekend natuurlijk ook iets.
In mijn optiek hebben jongens die alleen maar seks willen hele specifieke eigenschappen. Zijn vaak knap, populair, praten eenvoudig met de meisjes. Uitzonderingen daar gelaten dat alle knappe jongens met een vlotte babbel alleen voor de seks gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij geeft om je als jij het gevoel hebt dat hij om je geeft. Als je daaraan twijfelt kun je beter nog niet aan seks beginnen, anders krijg je nog spijt. Vetrouw op je gevoel en ga gewoon leuke dingen met hem doen en wacht met seks tot je er zeker van bent. Als hij dat te lang vindt duren en wegloopt, dan gaf hij dus niet echt om je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk naar het totaal plaatje. Van jongens en mannen is algemeen bekend dat het jagers zijn en ook graag sex willen (gelukkig maar anders waren we snel uitgestorven.
Is het zo dat hij attent, lief, l, geduldig en begripvol naar je is dan ziet hij zeker meer in je.'
Heb je twijfels? Waar komen ze dan vandaan.
Praat er in elk geval over en kijk goed naar wat hij doet en hoe hij met jou en eventuele tegenslagen omgaat.
Laat hem zijn best doen om je voor zich te winnen bepaal eventueel aan de hand daarvan of dit voor jou toerijkend is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door de dinegn die hij zegt, en hoe hij het zegt... Probeer jezelf te blijven.. en eerst vrienden-achtig met hem om te gaan,, als je ziet dat hij afhaakt,, dan weetje genoeg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat merk je doordat hij aléén maar geïnteresserd is in oppervlakkige dingen en níet échte belandstelling voor jou heeft.
Als hij 't alleen maar eig. heeft over uiterlijke dingen en niet de moeite neemt om serieuze onderwerpen aan te snijden.

Wanneer hij je beter wilt leren kennen,wanneer hij alles niet té snel wilt en jou dus de ruimte geeft en de tijd,dan denk ik dat tie een serieuze relatie wil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
simpel.
laat hem er 6 maanden op wachten.
als je in die 6 maanden dezelfde behandeling van hem krijgt als toen hij je probeerde te versieren dan weet je dat het niet alleen maar om de sex is