Hoeveel calorieen cut zonder spierverlies?

Me onderhoud is 2790 ik wil naar 65 kilo. Maar zonder veel spier verlies. Hoeveel calorieen eten? Of is het beter niet naar 65 te willen gaan? Maar gewoon aantal te eten tot nie meer afval en weet te bulken?
Ik begon me bulk met 62 kilo en deze omtrek

Buik navel 75
Heup 87
Boven been 53
Kuit 34
Nek 36.5
Arm r 28.5 gespannen 33
Arm l 29 geapannen 33
Chest 88

En zit nu 75 kilo deze omtrek

Buik navel 86
Heup 91.5
Boven been 58
Kuit 36
Nek 38
Arm r 32 gespannen 37.
Arm l 32.5 geapannen 37
Chest 93

Zou graag tips ontvangen.
Volgens horloge lichaamsvet 14.3% en lichaamsvet 10.7 kilo en skeletspier 35.8 kilo

12 maanden geleden
1.4K
ronron1212
12 maanden geleden
Ga naar een diëtist
tinus1969
12 maanden geleden
Hoe lang ben je?
Ikhebgeenidee
12 maanden geleden
Ga inderdaad naar een diëtist. En wees minder met je lichaam bezig. Alleen maar focussen op een gram meer of minder lijkt me erg weinig levensvreugde te geven.
Ericjen2
12 maanden geleden
Tinus ik ben 1.73
Ritsuka
12 maanden geleden
Zorg dat je goede begeleiding krijgt hierbij, zorg voor een personal trainer en dietist om je doelen te bereiken.
tinus1969
12 maanden geleden
Bulken is populair, maar bulken is vziw vooral bedoeld voor professionele bodybuilders, als voorbereiding op wedstrijden. Het is niet speciaal gezond.
tinus1969
12 maanden geleden
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/02/22/bulken-nieuwe-trend-van-te-veel-eiwitten-in-combinatie-met-extr/
tinus1969
12 maanden geleden
Overigens is die 2790 kcal pseudo nauwkeurig.

Geef als eerste antwoord