Morgen schoolreisje en vandaag net ongesteld geworden, wat nu?

Hallo,

Morgen ga ik op schoolreisje naar de Efteling en vandaag ben ik net weer ongesteld geworden :\ Ik had dit totaal niet verwacht aangezien ik het waarschijnlijk pas over 1 week zou worden. In Ieder Geval, ik ben altijd de eerste 3 dagen heel hevig ongesteld, dus morgen ook. Ik heb thuis alleen maandverband en aangezien het zondag is, kan ik het nu ook niet gaan halen.. (en morgen vertrekken we om half 8 dus dat word 'm ook niet). Wat moet ik doen? :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een vrouw of man als leraar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zondag zijn er tegenwoordig nog best veel supermarkten open hoor. Bij ons wel in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog niet overal. Hier in het noorden nog 2 weken!

Antwoorden (9)

Gewoon veel maandverband meenemen! Misschien een pilletje als je hevige pijn hebt. Opzich moet het geen probleem zijn, gewoon iets vaker naar de wc gaan. Dan komt het helemaal goed. ;)
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Efteling lijkt me nu net een plaats,waar ze in het winkeltje maandverband verkopen, Er zullen wel meer dames zijn die juist op zo'n ongelegen moment ongesteld wordenen daar zullen ze wel op ingesteld zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vervelend! Tegenwoordig zijn er veel winkels open op zondag? Misschien dat je daar nog voor op tijd bent? Anders kun je bij een buurvrouw langs. Ik vond het zelf altijd prettig om in bad te gaan, pijnverlichtend en daarna was het ongestelde ook wat minder, iets rustiger. Misschien nog een idee voor morgenochtend. En misschien staan er tampon-automaten in de Efteling?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tampon automaten?? bestaan die?
Geniaal!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar niet op veel plekken hoor helaas... Heb ze wel gezien in toiletten van kroegen, bioscopen enzovoort. Voor een euro kun je dan een paar tampons kopen.
Pechvogel! Ik weet niet waar je woont, maar hier zijn overal de winkels open op zondag. En waarschijnlijk verkoopt een pompstation tampons! Hoe dan ook, veel plezier morgen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
precies, tankstations! die hebben mij ook gered op 2e kerstdag :)
+je
Tankstations verkopen doorgaans maandverband en tampons.
Ook de AH To Go (op stations) verkoopt tampons. De AH To Go is meestal tot een uur of 11 open, vanaf 's ochtends een uur of half 7.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruikt je moeder ob's? En anders klasgenootjes? Of hun moeder/zussen? Je zou even wat meiden van je klas kunnen langsbellen of die morgen een ob of 2 kunnen meenemen. Want vooral in de natte attracties is een ob wel super safe, aangezien een maandverbandje als een spons reageert..........

En anders dus de boomstam en wildwaterbaan vermijden morgen, dan red je het prima joh met maanverband. Morgenochtend bij je ontbijt een paracetamolletje erin en veel plezier!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meiden in je klas kan je hier prima over aanspreken.
Dat is absoluut niets om je over te schamen.
Ze zullen je heus niet raar aan blijven kijken.
+1
In de toiletten hangen ook wel eens automaten met tampons.
Bel anders je beste vriendin even.

AH is tot 20.00 uur open. Bij jou ook?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi Natalie,

Ik heb een paar tips voor je:
- Tampons kan je gewoon kopen bij een benzipomp (bij de BP koop ik ze af en toe)
- Tegen menstruatiepijn helpt bij mij (ik ervaar altijd erg veel pijn tijdens mijn menstruatie) aleve feminax echt super. Mocht je die niet in huis hebben; bij mij werken naproxen en ibufrofain redelijk tot voldoende.
- Zelf kan ik me niet voorstellen dat het tijdens de heftigste periode van je menstruatie lekker voelt als je slechts een maandverbandje in hebt. Ik voel mij dan niet fris en comfortabel. Een tampon vind ik zelf erg fijn. Mocht je het nooit in doen/hebben gedaan; het inbrengen is misschien een beetje een vervelend klusje en een tampon kan de eerste tien minuten wat pijn veroorzaken (althans dat heb ik), maar na een tijdje verdwijnt dat.

Veel succes en natuurlijk ook veel plezier morgen in de efteling!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had er vroeger als jonge tiener nooit last van, maar sinds ongeveer mijn zeventiende krijg ik steeds meer menstruatiepijn en is ook een tampon inbrengen een vervelend klusje voor mij. Maar toch zeker niet TE pijnlijk om het niet te dragen.
Ai, das niet leuk.
Maandverband gebruiken, regelmatig vervangen, om de 2 uur ofzo.
En dubbele onderbroek aan, dan lekt het minder snel door. Je voelt er na 3 minuten niets meer van.
Donkere spijkerbroek en een lang T-Shirt mee.
Extra shirt en ondergoed in tas mee, eventueel een andere jeans al kunnen die ook erg veel plek innemen.
Geld voor tampons/maandverband meenemen om in Efteling te kopen.
Pijnstillers meenemen en een flesje water.