hoe zou het komen dat ik dikke buik krijg?

heel raar sochtends is mijn buik gewoon plat en savonds lijk het wel of ik 7mnd zwanger ben ,het komt niet door medicijnen ik heb al jaren de zelfde ,ik heb ook geen obstipatie ,of lucht ,heeft iemand dit al eens gezien of meegemaakt?

Weet jij het antwoord?

/2500

ik denk dat het wel een erg probleem,ik zou je laten na kijken bij de dokter

Misschien hou je teveel lucht in,laat gewoon je poepjes,niks inhouden en kijk hoe dat gaat na een dag

Het zouden spanningen kunnen zijn, daar kun je een harde (en daardoor dikke) buik krijgen. In je slaap ontspan je en daardoor is hij 's morgens weer gewoon. Maar een bezoekje aan de huisarts kan denk ik geen kwaad.

Komt door de Seroquel.

Een opgeblazen buik 's avonds kan vele oorzaken hebben. Als de opgeblazenheid enkele weken aanhoudt en niet verdwijnt na een toiletbezoek, moet je zeker naar de dokter.

Een opgeblazen buik (6-7 maanden buikje) heb je? Voelt hard aan of niet? De medici hebben er geen duidelijk antwoord op. Ik heb het ook gehad. Ik kakte als de beste dus van obstipatie is geen sprake. Bij jou ook niet gezien je de volgende dag weer een platte buik hebt en ik gok dat er met jouw stoelgang niets mis is en geen vet vorming op je lichaam? Dan heeft het hoogst waarschijnlijk te maken met jouw voedingspatroon. In mijn geval waren zuivelproducten dus de boosdoener. Dus geen kaas, toetjes, ijs en zeker geen melk meer drinken. Het enige wat je kan doen is jouw eetpatroon bijhouden. Kijken wat je eet en drinkt. En dan dagen compleet wat anders eten/drinken. Dan kijken wat voor effect dat heeft op je buik. En kan je producten wegstrepen. Maar ik denk dat het een goed begin is om net als ik even de zuivelproducten te laten liggen. En dat is best veel. En ga bewegen, bevorderd de vertering en je raakt het opgeblazen gevoel sneller weg. Ik ben er nu vanaf, maar vanavond toch weer gezondigd, bakken ijs gegeten en ja hoor, bolle pens. Overigens heb ik na het eten altijd zo'n opgeblazen pens, je kan zien dat het de maag is omdat de rechterzijde van de buik iets meer uitbolt dan de andere kant. Misschien heb jij dit ook. Maar van eten zonder zuivelproducten, is dat bij mij na een uurtje uitbuiken weer weg.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100