Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben vaak moe, en heb last van mijn gewrichten, ook tril ik vaak en heb het snel benauwd, wat is dit?

veel hoofdpijn, en mijn nek zit veel vast terwijl ik bij de fisio loop.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
927
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar hebben we een huisarts voor uitgevonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
huisarts doet er niks aan..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als je toch bij de fysio loopt, vraag het aan hun! en dan verwijzen ze je naar de huisarts.
Die is de enige die je kan vertellen, of helpen met het onderzoeken wat "dat" is!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien je schildklier,B12 tekort enz enz...De klachten die jij opnoemt kunnen echt allerlei oorzaken hebben.Het is niet mogelijk om op basis wat jij hier schrijft een diagnose te doen.He beste is om een afspraak bij je Huisart te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt me dat je heel veel stress hebt. Daar kun je allerlei klachten van krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me echt een vraag voor de dokter!
Mogelijk is het de ziekte van lyme.
klachten:.... moe zijn, ontstoken hartspier( benauwd zijn)
ontstoken organen, pijnlijke gewrichten, spierzwakte ( bindweefsel) nek en hoofdpijn.
Maar het kan net zo goed stress zijn en hyperventilatie( benauwd zijn ) ook dan tril je vaak, bent moe, hoofd en nekpijn, alleen de pijnlijke gewrichten horen er dan volgens mij niet bij. ( kan het mis hebben)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding