Lipolyse goed of slecht?

Ik ben 15 jaar ben 1.77 en weeg 70 kilo en mijn dijen zijn enorm ik had wat tips opgezocht en kwam op een website uit waar iets over Lipolyse stond ik vroeg me af is dit goed voor je of juist heel erg slecht ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Er wordt een stofje in je lichaam gespoten. In ieder geval laat je niet in je vel snijden of prikken vanwege je figuur, als je pas 15 bent. In afwachting van lopend onderzoek onder supervisie van de FDA, dat de veiligheid en effectiviteit van Lipolyse moet aantonen, raden Amerikaanse beroepsorganisaties van plastisch chirurgen en dermatologen Lipolyse niet aan. ‘Het probleem is dat nog veel over deze procedure onbekend is’, zegt de American Society of Plastic Surgeons (ASPS) bijvoorbeeld in een verklaring in 2008. ‘Waar gaan de opgeloste vetcellen naartoe, hoeveel vet wordt verwijderd, en hoe werkt de behandeling in op andere delen van het lichaam?’ Toegevoegd na 14 seconden: http://www.leeftijdlozeschoonheid.nl/Artikel/Hoe-veilig-en-effectief-is-vetverwijdering-met-Lipolyse?-A48.php

Ga sporten, doe gezonde dingen, maar laat je niet op de verkeerde manier "verbouwen". Met behulp van een sporttrainer kan je precies die oefeningen aangeboden krijgen die je lichaam weer op peil brengen zonder stomme ingrepen. Succes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100