Ik heb last van terugkerende hoofdpijn aan de linker voorkant van mijn hoofd.mijn hardslag is ongeveer 58,is het verstandig om naar de dokter te gaan?

Aangezien een normale hardslag in rust tussen de 60 en.90 in zit

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als eerste, met je hartslag is niets mis hoor, tussen de 60 en 90 is een gemiddelde. Ik ken mensen met een hartslag van 50. (sporters). Wat het wel kan zijn, is dat je een lage bloeddruk hebt (gezien jouw duizeligheid) dus die zal ik als ik jou was even door de dokter laten opmeten. De hoofdpijn kan allerlei factoren hebben, slechte ventilatie in jouw kamer, misschien migraine etc. Aan de hand van wat je omschrijft zal ik me geen extreme zorgen maken als ik jou was, maar wel even langs de dokter. Misschien kom je bepaalde vitamines of ijzer tekort. Daar zijn dokters voor en het is ook voor jou een geruststelling. Dus gewoon even gaan en niet teveel erover piekeren.

Het is verstandig om even langs de dokter te gaan. Het hoeft niks ergs te zijn, maar ook voor wat meer zekerheid. De dokter kan bepalen wat er aan de hand is en of je medicijnen nodig hebt.

Dat lijkt me duidelijk; ja!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100