Weet niet wat je leeftijd en geslacht is, maar misschien zit je wel in de overgang................................
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan de griep zijn.... Meet je temperatuur, mocht hij verhoogt zijn neem dan contact op met de arts!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan aan zoveel dingen liggen, dat je met die klacht beter even contact op kunt nemen met je huisarts. Het kan inderdaad de overgang zijn, of een andere hormonale oorzaak hebben, kan door de hitte komen (natuurlijk), je kunt koorts hebben (als symptoom van vele verschillendde kwalen), dus een leek kan er niks over zeggen. Meteen morgenochtend naar de huisarts dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ons lichaam reargeert op een infectie door de lichaamsthemperatuur te verhogen.
Dus een gezonde reactie van het lichaam.
Bij te hoge themperatuur begint het lichaam ook extra te koelen, door te gaan zweten.
Zo ver dus normale reactie's.
Alleen de oorzaak weten we dan nog niet.
Misschien een verkoudheid of een (Mex.) griepje?
Maar je vraag was hoe komt dat ?