is de penis een spier?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
44.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie het al voor me, al die heren op sportschool aan het trainen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
en toch zijn er mannen die dat doen, vooral in enkele aziatische landen

Het beste antwoord

Nee, een zwellichaam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee, je kan hem dus ook niet trainen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee niet trainen, maar wel op lengte trekken en op dikte rollen haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom die min snap ik dan weer niet want het is gewoon een goed antwoord op de vraag.
Van mij een +
Je penis bestaan uit vooral zwellichamen en niet uit spier. En pas op dat je die penis niet breekt want dan gaan zwellichamen stuk die niet meer zullen herstellen. Zelfs met gips is hij dan niet meer te redden (zit natuurlijk ook geen botje in.... lol (sorry moest even haha....)

Toegevoegd na 6 minuten:
Bestaan = bestaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, het is een zwellichaam. maar je kunt de spier die je blaas aanstuurt wel gebruiken waardoor je je penis wel kan laten bewegen. maar de penis zelf is op zich geen spier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De basis van alle drie zwellichamen worden bekleed door de musculus bulbospongiosus en de musculus ischiocavernosus. Deze dwarsgestreepte spieren kunnen zowel reflexmatig als bewust worden aangespannen. Ze zijn betrokken bij zowel de erectie als ejaculatie. De penis is geen spier op zichzelf maar heeft n lichte spierstructuur rondom de 3 zwellichamen. Antwoord ja en nee