Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is de penis een spier?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
44.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie het al voor me, al die heren op sportschool aan het trainen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
en toch zijn er mannen die dat doen, vooral in enkele aziatische landen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, een zwellichaam.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee, je kan hem dus ook niet trainen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee niet trainen, maar wel op lengte trekken en op dikte rollen haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom die min snap ik dan weer niet want het is gewoon een goed antwoord op de vraag.
Van mij een +
Je penis bestaan uit vooral zwellichamen en niet uit spier. En pas op dat je die penis niet breekt want dan gaan zwellichamen stuk die niet meer zullen herstellen. Zelfs met gips is hij dan niet meer te redden (zit natuurlijk ook geen botje in.... lol (sorry moest even haha....)

Toegevoegd na 6 minuten:
Bestaan = bestaat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, het is een zwellichaam. maar je kunt de spier die je blaas aanstuurt wel gebruiken waardoor je je penis wel kan laten bewegen. maar de penis zelf is op zich geen spier
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De basis van alle drie zwellichamen worden bekleed door de musculus bulbospongiosus en de musculus ischiocavernosus. Deze dwarsgestreepte spieren kunnen zowel reflexmatig als bewust worden aangespannen. Ze zijn betrokken bij zowel de erectie als ejaculatie. De penis is geen spier op zichzelf maar heeft n lichte spierstructuur rondom de 3 zwellichamen. Antwoord ja en nee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding