Waar kun je scheerapparaten uitproberen ?

Na 8 jaar Braun, en daarvoor vele jaren Philips, ben ik inmiddels weer toe aan een nieuw scheerapparaat. De techniek is weer voortgeschreden en ik ben heel benieuwd wat nu de prettigste scheer-beleving is.
Maar: je mag er alleen maar naar kijken in de winkel.
Is er ergens een slimme winkelier met een test-opstelling ?
(Zoals er in Haarlem een slimme winkelier is die douchekoppen in een test-opstelling heeft, om uit te proberen!)

Weet jij het antwoord?

/2500

In verband met de hygiëne kan dit niet. Wel kun je een scheerapparaat uitzoeken bij een firma met een optie als: Niet goed, geld terug! Ik plaats een linkje bij van een webwinkel met een dergelijke mogelijkheid.

Bronnen:
http://www.koopjespakker.nl/webwinkel/sc/4...

Na 12 jaar Braun heb ik zo'n hippe Philips gekocht. Nou, kost me zeker 4 keer zo lang om me te scheren. Waardeloos! En omdat je het ding moet ronddraaien loop ik nog een half uur met een rood geirriteerd hoofd rond. Nee, blijf bij Braun is mijn advies. Of ga nat scheren. Je kunt ze nergens uitproberen. Had ik ook, voor grap eigenlijk, gevraagd. Kan niet omdat je je met zo'n Philips schijnbaar kunt snijden en er dan bloed in zo'n ding komt. Enge gedachte. Dus nee, kopen doe je op geluk.

Bij de mediamarkt mag je een apparaat binnen twee weken omruilen voor geld terug. Maar ik zou even checken of dat ook voor scheerapparaten geldt!

Ik geloof niet dat het gezond is, dan de een en dan de ander weer geschoren worden met een en dezelfde apparaat. Je zou het beste de consumentenbond kunnen raadplegen. Hoop dat je de juiste keus zal gaan maken. Succes ermee

Ik denk ook niet dat je het ergens kunt proberen in verband met hygiene. Eigenlijk zou het moeten kunnen als je het mesje gewoon vervangt maar ik denk niet dat ze het doen. Mijn scheer ervaringen: Met wegwerpmesjes snij je jezelf veel sneller Scheermessen met zo'n scheerschuimblok eromheen zijn heen moeilijk te wassen waardoor je het haar er niet uit krijgt (geen aanrader) Het scheermes van de kruidvat is binnen een week stuk Zorg dat je een mes koopt waar of de mesjes altijd te krijgen zijn (sommigen zijn standaard uitverkocht) of nog beter die je in de supermarkt kan kopen Hopelijk heb je er iets aan, Greetz Tinkerbell

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100