Met welke oefeningen krijg het overtollige vet rondom bij borst weg?

Ik heb zeg maar net iets teveel vet rondom mijn borst, met welke oefeningen krijg ik dit weg? Met oefeningen bedoel ik dat je ze thuis kan doen.

PS.

ik ben een man.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (4)

Voornamelijk door af te vallen, met spieroefeningen zal het niet of nauwelijks verminderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cardio; hardlopen, traplopen, fietsen etc. Na 20 minuten gaat je lichaam vet verbranden, dus ook het vet rondom je borst!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je aanleg om vet op te slaan rond je borst. Dit kan zelfs zo zijn terwijl je geen overgewicht hebt.

Wat je hieraan kan doen is niet heel veel. Je kan er voor zorgen dat je d.m.v cardio je BMI zo laag mogelijk krijgt (binnen de gezonde normen). Verder kan je spieroefeningen doen om onder de vetlaag nog een soort atletische vorm te krijgen.

Opdrukken is daar de meest simpelste van. Wil je werken met dumbells google dan met deze trefwoorden:
"M. pectoralis major, dumbells, oefeningen" (I know, simpel:P).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het hangt er maar net vanaf hoe het eruit ziet
het voordeel kan zijn dat als je veel borstspieroefeningen doet (en je borstspier dus groter word) je een extra "groot"effect hebt.. je borst lijkt dan groter gespierder dan hij eigenlijk is...eigenlijk iets om jaloers op te zijn!!!