opgestaan met een dik bovenste ooglid. Wat kan dit zijn?

Het doet geen pijn ook niet als ik er op duw.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Geprikt door een mug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb ik ook een keer gehad - er waren een paar hele kleine groene mugjes in m'n kamer...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hadden ze hun pyjamaatjes nog aan..?
ben je ook verkouden? Dat had ik een keer en arts zei dat het door de verkoudheid kwam, en na een dag of wat wel af zou nemen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een bacteriële infectie. Gisteren is toevallig mijn partner naar de huisarts geweest met een dik bovenste ooglid. Hij heeft oogdruppels gekregen en kon vanmorgen het verschil met gisteren al goed merken. Het is bijna niet dik meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb dit af en toe ook en meestal na overmatig computergebruik. Mocht dit bij jou ook het geval geweest te zijn, kan ik adviseren vooral de ogen voor het slapengaan wat rust te geven.