Als je 6 grijze haren op je hoofd vind worden het er dan steeds meer elk jaar? En komt het echt door stress en genen als je ze jong al hebt,ben 23?

Toegevoegd na 2 uur:
Ik heb kroesachtig droog krullend zwart haar daarom wil ik niet verfen. Heel slecht voor mijn haartype. Ze vallen ook goed op omdat ik pikzwart haar van mezelf heb.

Ik heb ze eruit getrokken. Hopelijk vind ik er geen meer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Meestal worden dat er wel meer, ja.
En als je rustig aan met 6 grijze haren begint, zijn het waarschijnlijk de genen.
Er zijn mensen die lang voor hun 23e al grijs zijn.
Niet druk om maken, gewoon verven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk eerder door de genen,als je ouders of één van je ouders vroeg grijs is geworden,maak je wel kans om dit ook te hebben.
Zelf had ik ze al op mijn 14 e,maar het werden er elk jaar daarna niet meer hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zal waarschijnlijk je genen zijn maar kan ook zeker ook door stress komen , dat heb ik zelf gemerkt namelijk ben 28 en al redelijk grijs te worden aan zijkant en werd naa stress periode wel erger, maar zal grotendeels door genen bepaald worden, want mijn moeder was op deze leeftijd ook al grijs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grijze haren bestaan niet...Het zijn witte haren....die hebben vergeten kleur aan te nemen!Heeft niets met leeftijd te maken maar met de haarvaatjes.
Deze info heb ik van mijn kapster,(die is tenslotte professor in "de haar").