Is het slecht voor je om dagelijks Lidocaine te gebuiken?

pablo1981 (245)

Ik ben gek op lidocaine zalf, ik gebruik het om allerlei zaken mee te verdoven. Heb ik een muggelbult of een jeukend of prikkend plekje dan gaat er een klodder op en ben ik zo van de pijn af. Ook verdoof ik graag mijn tandvlees en mijn tong omdat ik dit een lekker gevoel vind.

Ik heb de creme bij toeval ontdekt omdat mijn zoontje hem ooit voorgeschreven kreeg, en koop nu regelmatig in het buitenland een grote tube. Ik gebruik het bijna dagelijks…

Ik begrijp dat u het misschien vreemd vind, maar wanneer het niet slecht is voor mijn organen of zenuwstelsel blijf ik het graag gebruiken…

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.7K

Antwoorden (8)

Lidocaïne is een plaatselijke verdoving crème voor verdoving van de huid gebruikt in bepaalde procedures s, zoals de huidbiopten, warm waxen, laser ontharing en mammogrammen. Volgens de 'Journal of drugs in de dermatologie, "wanneer bedragen die worden gebruikt in kleine en lage concentraties over kleine delen van het lichaam, is het veilig geacht. Het kan bijwerkingen veroorzaken gevaarlijk worden in hogere concentraties over grotere delen van het lichaam. Na het aanbrengen, moet worden lidocaïne crème afgewassen volledig de handen. Het zou nooit worden toegepast op een beschadigde huid.
Verdoving
Pijnstillende crèmes s, zoals lidocaïne, werk van verdovende de zenuwcellen in de huid. Als de huid wordt te verdoofd om pijn te voelen dan ook en Stock, Er is het gevaar van het ontvangen van een ernstige brandwonden van een laser-of hete wax. Deze procedures moeten altijd worden uitgevoerd door een erkende professional die weet hoe lidocaïne crème gebruiken, en hun andere apparatuur, veilig.
Officiële website Een slanker & gebeeldhouwde lichaam van nature Met minder cellulitis en stevige huid! Wellbox.com / Wellbox_Skincare
Gesponsorde
Onregelmatige hartslag
Een hoge concentratie van lidocaïne crème over een groot gebied van het lichaam kan worden opgenomen in de bloedbaan. Deze hond veroorzaken de opbouw van giftige niveaus van lidocaïne in het lichaam. Volgens Consumentenzaken, absorberende hoge lidocaïne in honden-Niveaus leiden tot een onregelmatige hartslag die kan voelen als het hart te snel kloppen, te langzaam, fladderende of overslaan van een beat. Je Mag Ook duizeligheid of pijn op de borst ervaren. Een van deze symptomen vereist medische onmiddellijke aandacht.
Ademhalingsmoeilijkheden
Absorberen te veel lidocaïne in de bloedbaan-through hond huid ook de oorzaak ademhalingsproblemen of kortademigheid. Ademhalingsproblemen is het gevoel van Not Getting genoeg lucht in de longen of het niet kunnen om een ​​volledige adem wegens de beperkte luchtwegen te nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overdosering
Lidocaïne Zalf: Mogelijke verschijnselen na overdosering (o.a.)
Bij overmatig gebruik en/of beschadigde huid kan dit medicijn prikkeling van het centrale zenuwstelsel en/of depressie van het hart-vaat-stelsel veroorzaken.

Het is natuurlijk aan jou om te bepalen of er sprake is van overdosering, maar jij spreekt van "dan gaat er een klodder op", dus dat lijkt me aardig in de buurt te komen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom vraag je het niet gewoon bij de apotheek, het is uiteindelijk niet voor niets een geneesmiddel op recept, en wij zijn hier (op een enkeling na) toch maar leken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zal nog wel eventjes duren...
Er zijn duizend-en-één toepassingen voor het gebruik van een verdovende zalf met lidocaïne of lidocaïne + prilocaïne, zoals aambeien, kleine medische ingrepen op of net onder de huid, doorkomende tandjes en kiezen bij baby’s, het zetten van tattoos en piercings, te snel klaarkomen etc. In al deze gevallen kan verdovingszalf of verdovingscrème handig zijn.

In dit artikel vind je een overzicht van situaties en aandoeningen waarbij deze verdovende crèmes kunnen worden gebruikt, inclusief de zogenaamde ‘black label’ toepassingen (toepassingen waar de verdovende crèmes en zalven eigenlijk niet voor gemaakt zijn, maar wel prima werken en niet gevaarlijk zijn voor je gezondheid).

Bij het aanbrengen van verdovende zalf en crèmes met deze werkzame stoffen geldt: hoe meer je smeert hoe meer het verdoofd. Voor lichte pijn kun je bij de apotheek zonder recept een zalf of crème kopen met alleen lidocaïne. Bij heftige pijn of in situaties waarbij een goede verdoving gewenst is kun je op recept een middel bestellen met zowel lidocaïne als prilocaïne (Emla).

Verdovende zalven en crèmes op basis van alleen lidocaïne
Voor zeer uiteenlopende doeleinden is een verdovingszalf met alleen lidocaïne te gebruiken, deze zijn in lage dosering bij elke apotheek zonder recept te koop. Enkele voorbeelden van deze verdovingscrèmes zijn:

Aambeien – Om de pijn van aambeien te verzachten kan een crème op basis van lidocaïne worden gebruikt, zoals Theranal
Doorkomende tandjes en kiezen – Wanneer de tandjes en kiezen doorkomen bij baby’s kan een speciale zalf worden gebruikt om de pijn te verlichten. Vaak zijn deze middeltjes een combinatie van lidocaïne en zoete stoffen zoals honing. Een voorbeeld hiervan is Dentinox.

Injecties – Bij kinderen wordt een zalf op basis van lidocaïne ook regelmatig gebruikt om de pijn te verzachten.
Verwijderen van haar – Lidocaïne zalf wordt vaak gebruikt door schoonheidsspecialisten om haar te verwijderen. Wanneer er veel haar verwijderd moet worden en/of op pijnlijke plaatsen kan ook gekozen worden voor Emla.

...................Alleen als het in de bloedbaan komt is het foute boel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met alle respect, maar u bent medicijn verslaafd.
Ik snap dat het fijn voelt dingen te verdoven. Alleen vergeet niet pijn is er niet voor niets. Je hebt het nodig om te merken of er iets aan de hand is met je lichaam. Het lijkt me niet verstandig ermee door te gaan. Je kan wel alles gaan verdoven maar wat voor leven heb je dan nog? Ten eerste ga je het fijne gevoel ook niet meer voelen de wind op je huid ofzo. En het is denk ik ook niet goed voor de cellen in de huid, die zo hun normale werk niet meer kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan nooit goed zijn, op lange termijn. Om de pijn met grote regelmaat te verzachten, verwijs ik u naar cannabis producten. Er worden zelfs soorten tumoren mee geremd en sommige - zoals laatst is bewezen hersentumoren - verdwijnen zelfs!

Sommige mensen gebruiken hennepolie direct op de huid met huidkanker en ook dit lijkt wonderen te verrichten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het antwoord hierboven klopt.
Met als toevoeging/uitbreiding dat bij extreem gebruik je zenuwstelsel overbelast kan raken, waardoor je hele rottige dingen kan krijgen als constante zenuwpijn op vaak behandelde plekken, blijvende oppervlakkige verdoving, oorsuizen (tinnitus) en inderdaad hartfalen.
Je legt tenslotte constant je zenuwstelsel plat, waardoor belangrijke prikkels moeilijk doorgegeven kunnen worden.
Als je het je lichaam moeilijk wil maken moet je dat helemaal zelf weten natuurlijk, het is jouw lijf, doodgaan zal je er niet direct van gaan, maar indirect kan dus zeker wel.
Zie maar wat je ermee doet :)

Toegevoegd na 1 minuut:
met 'het antwoord hierboven' bedoelde ik dat van Suzy2004, er waren toen ik klaar was met mijn antwoorden alweer een zooi bijgekomen :P

Toegevoegd na 1 week:
Bij overmatige orale inname, waar ik aan moet denken als jij zegt dat je je tong en tandvlees regelmatig verdooft, loop je een veel grotere kans om de bovenstaande problemen te krijgen.
Moest er nog bij, lijkt me niet geheel onbelangrijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lidocaine is net als cocaine en heroine een stof die verslavend kan werken ,dus de reactie dat de jelinekkliniek u beter kan informeren is niet zo gek ,het is en blijft een verdovend middel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar koop ik Lidocaine of kentamine
een jaar geleden