Dag Toop,

Ga eens naar de dokter en laat je bloed eens onderzoeken,misschien heb je een vitamine te kort! van de week stuite ik op deze site. Zelf heb ik geen last van oorsuizingen.

Een b12 te kort wat deze kan veroorzaken,
er staan een hele scala aan klachten onder, misschien herken je nog meer.

http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/symptoom.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb geen vit,B12 tekort, wel een B3 en dat heb ik een paar dagen ingenomen. Je wordt er erg warm van. Ben nu ook gestopt want ik voelde me goed maar ik zal op die site kijken. Bedankt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bovenstaande link is naar een welwillende medicijnman uit het plaatselijk sprookjebos.

Andere antwoorden (3)

Ik heb er al een jaar of tien last van, er is niet zoveel aan te doen.
Zie voor meer info.:

http://www.tinnitus.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zal op de site kijken. Heb mijn bloed na laten kijken en heb een tekort aan vit. B3. Daar wordt je erg warm van. Niet prettig maar na een paar dagen innemen voel ik me goed
Al 25 jaar last van. Het beste is om er helermaal niet aan te denken en mee te leren leven. Doktor heeft geen zi, want er is echt niets aan te doen. Als het er soms niet is, dan zit je in de beginfase. Het enige wat leuk is om te weten is de toonhoogte en het aantal decibels, maar dat is alleen als je met andere slachtoffers over wilt praten. In de trant van: gut meisje is jouw toon zo laag! of heb je maar zoveel dB! Moet je mijn toon horen.
Ik spot ermee, omdat het minder prettig dan mensen zich kunnen voorstellen, maar je moet je er vooral niet aan ergeren, want dan wordt het onleefbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vitamine tekort kan het probleem zijn. Zo niet dan zal je er mee moeten leren leve;) Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je nathalie. Dat is het meeste wat ik hoor.